Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1744-GL T9

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RT 1744-GL T9
Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1744-GL T9
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1744-GL T9 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Producent:
ROTINGER
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
5903684533190
Numer katalogowy:
1744-GL/T9
Średnica otworu [mm]:
130
Ciężar [kg]:
7,80
Wymiar gwintu:
17,70
Ilość otworów:
5
Minimalna grubość [mm]:
14,20
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
16
Wysokość [mm]:
80
Średnica otworu centrującego [mm]:
79
Średnica wewnętrzna [mm]:
172,20
Średnica zewnętrzna [mm]:
299,70
Powierzchnia:
Pokrywany galwanicznie
Typ tarczy hamulcowej:
Pełny

Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa RT 1744-GL T9 firmy ROTINGER

Parametry:
  • Średnica otworu [mm]: 130
  • Ciężar [kg]: 7,80
  • Wymiar gwintu: 17,70
  • Ilość otworów: 5
  • Minimalna grubość [mm]: 14,20
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
  • Wysokość [mm]: 80
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 79
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 172,20
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 299,70
  • Powierzchnia: Pokrywany galwanicznie
  • Typ tarczy hamulcowej: Pełny

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1744-GL T9

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach ROTINGER w kategorii Tarcza hamulcowa

Stanisław

(16.01.2022)

5.0
Bardzo dobrej jakości tarcze w dobrej cenie , na ten moment spisują się lepiej od tarcz boscha które poprzednio miałem zamontowane

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1003

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RT 1744-GL T9 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 17691
AKRON-MALÒ 1110257
APEC DSK 2484
ASHIKA 61-00-0217
ATE 24.0116-0123.1
AUGRO 5290479P
BENDIX 562629BC
BORG BECK BBD4621
BOSCH 0 986 479 317
BOSCH 0 986 AB5 682
BRAKE ENG DI956677
BREMBO 08.A459.10
BREMBO 08A45911
BREMBO 08A45914
CAR 142.1418
CIFAM 800-911C
CITRO 16 078 806 80
CITRO 16 118 421 80
CITRO 16 188 653 80
CITRO 4249 42
CITRO 4249 E8
CITRO 4249 K6
DELPHI BG4062
FEBI 43988
FERODO DDF1823
FERODO DDF1823-1
FIAT 424942
FIAT 517 40 250
FIAT 517 49 555
FTE BS7167
FTE BS7167B
GIRLING 6047504
HELLA 8DD 355 113-731
HELLA 8DD 355 123-751
HELLAPAGID 8DD 355 113-731
HELLAPAGID 8DD 355 123-751
JAPANPAR DP-442
JURID 562629JC
KAWE 61057 00
LPR C1039P
LPR C1039PR
LPR H1009P
METELLI 23-0911C
METZGER 23-0911
MEYLE 215 523 0028
NIPPARTS J3314033
NK 201946
NK 311946
OPTIMAL BS-8372
OPTIMAL BS-8372C
PAGID 54576
PEUGE 16 078 806 80
PEUGE 16 11 842 180
PEUGE 16 18 865 380
PEUGE 4249 41
PEUGE 4249 42
PEUGE 4249 K6
PEUGEOT DF 424942
PILENGA 5388
QUINTON HA BDC5594
QUINTON HA BSF5594
REMSA 61057.00
ROTINGER RT 1744
ROTINGER RT 1744-GL
ROTINGER RT 1744-GL T3
ROTINGER RT 1744-GL T5
ROTINGER RT 1744-GL T6
SBS 1815201946
SBS 1815311946
ST-TEMPLIN 03.110.2600.070
SWAG 70 94 3988
TEXTAR 92157600
TRISCAN 8120 101004
TRUSTING DF1165
TRW DF4750
VALEO 197105
WOKING D61057.00
ZIMMERMANN 230.2376.00

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa RT 1744-GL T9 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

ROTINGER

Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.

Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.

Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa pełna
Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze