Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1972-GL T3 (Oś tylna)

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RT 1972-GL T3
Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1972-GL T3 (Oś tylna)
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1972-GL T3 (Oś tylna) - fot.1
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1972-GL T3 (Oś tylna) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

171,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ROTINGER
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
5903684504664
Numer katalogowy:
1972-GL/T3
Typ tarczy hamulcowej:
Perforowany

Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Dowiedz się więcej

Powierzchnia:
Pokrywany galwanicznie
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]:
276
Średnica wewnętrzna [mm]:
152,9
Średnica otworu centrującego [mm]:
67
Wysokość [mm]:
42,7
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
9
Minimalna grubość [mm]:
7,3
Ilość otworów:
5
Wymiar gwintu:
15,2
Ciężar [kg]:
3,9
Średnica otworu [mm]:
112
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa RT 1972-GL T3 firmy ROTINGER

Parametry:
  • Typ tarczy hamulcowej: Perforowany
  • Powierzchnia: Pokrywany galwanicznie
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 276
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 152,9
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 67
  • Wysokość [mm]: 42,7
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 9
  • Minimalna grubość [mm]: 7,3
  • Ilość otworów: 5
  • Wymiar gwintu: 15,2
  • Ciężar [kg]: 3,9
  • Średnica otworu [mm]: 112

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1972-GL T3 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach ROTINGER w kategorii Tarcza hamulcowa

Stanisław

(16.01.2022)

5.0
Bardzo dobrej jakości tarcze w dobrej cenie , na ten moment spisują się lepiej od tarcz boscha które poprzednio miałem zamontowane

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1003

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RT 1972-GL T3 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 18170
A.P. 15041
ATE 24.0109-0173.1
BLUEPRINT ADU174329
BORG BECK BBD5269
BOSCH 0 986 479 A03
BRAKE ENG DI957025
BRECO BS 6033
BREMBO 08.B347.40
BREMBO 08.B347.41
CAR 142.1720
DELPHI BG 4555C
DELPHI BG4555
FEBI 43816
FERODO DDF2335C
FREMAX BD-0109
GIRLING 6063764
HELLA 8DD 355 119-431
HELLAPAGID 8DD 355 119-431
KAWE 61465 00
LPR M2081P
MERCE 246 423 00 12
MERCE 246 423 00 12/07
MERCE 246 423 04 12
MERCE A 246 423 00 12
MERCE A 246 423 04 12
MERCE A246 423 00 12/07
METELLI 23-1437C
MEYLE 015 523 0004/PD
MEYLE 015 523 0015/PD
MIN MDC2522
NK 2033113
NK 3133113
PAGID 55413
PILENGA 5910
REMSA 61465.00
ROADHOUS 61465.00
ROTINGER RT 1972
ROTINGER RT 1972-GL
ROTINGER RT 1972-GL T5
ROTINGER RT 1972-GL T6
ROTINGER RT 1972-GL T9
SBS 18152033113
SBS 18153133113
SWAG 10 94 3816
TEXTAR 92241303
TRISCAN 8120 231021C
TRISCAN 8120231021
TRW DF 6376
TTC 02.35.439
VAICO V30-40057
VALEO 197475
WOKING D61465.00
ZIMMERMANN 400.3680.20

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa RT 1972-GL T3 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN?

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN? Na czym może polegać trudność tej metody?

Numer VIN to naprawdę świetny wynalazek. W tym krótkim ciągu znaków zakodowanych jest wiele niezwykle ważnych i potrzebnych informacji – chociażby rocznik auta, mogący znacząco ułatwić nam np. prawidłowy dobór części i naprawę samochodu. Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejętność odczytywania roku produkcji z numeru VIN. Jak zrobić to dobrze?

czytaj więcej >
Opinie o olejach Fuchs. Sprawdź czy warto wlać olej tej marki do swojego samochodu?

Opinie kierowców i motoryzacyjnych ekspertów o olejach Fuchs. Czy warto wybrać olej silnikowy tej marki do swojego samochodu?

Wybierając olej silnikowy do swojego auta, kierujemy się jego parametrami, ceną, ale również i marką. Marka oleju była i jest kojarzona z jego jakością, stąd warto znać opinie o konkretnych markach oleju silnikowego, zanim się po nie sięgnie. Jak wygląda to w przypadku olejów Fuchs? Co stoi za ich rosnącą popularnością? Czy warto w nie zainwestować?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika w 2024? Jak zmieniły się ceny w ciągu ostatnich 12 miesięcy?

Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika?

Choć tuleje wahacza to dość niepozorne elementy zawieszenia, ich ewentualne uszkodzenie grozi prawdziwą katastrofą. Dlatego gdy idzie o wymianę wahacza lub tulei wahacza, nie ma miejsca na zwłokę i na szukanie oszczędności za wszelką cenę. Ile zapłacimy za wymianę wahacza i tulei wahacza w profesjonalnym warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

ROTINGER

Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.

Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.

Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa perforowana / wentylowana
Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze