- Średnica wewnętrzna [mm]: 21,8
- Średnica zewnętrzna [mm]: 32
- Długość 1/Długość 2 [mm]: 51
- Ciężar [kg]: 0,05
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 50519 |
ASAM | 32098 |
ASHIKA | GOM-W02 |
ASHIKA | GOM-W20 |
BENDIX | 048400B |
BLUEPRINT | ADG08016 |
BLUEPRINT | ADG08018 |
BORG BECK | BSK7460K |
BORG BECK | BSK7578K |
BSG | BSG 16-700-006 |
CAUTEX | 751512 |
CAUTEX | 770048 |
CHEVR | 96322618 |
DAEWOO | 96322618 |
DAEWOO | 96507898 |
FEBI | 41450 |
FEBI | 41469 |
FENOX | BS10167 |
FIRST LINE | FSK7460K |
FIRST LINE | FSK7578K |
GSP | 517379 |
IMPERGOM | 70031 |
JAPANPAR | RU-W02 |
JAPANPAR | RU-W20 |
JAPKO | GOJW02 |
JAPKO | GOJW20 |
KAVO PARTS | SBS-1007 |
KAVO PARTS | SBS-1008 |
KAWE | 8500 21805 |
KRAFT AUTO | 4238313 |
KRAFT AUTO | 4238323 |
MAXGEAR | 72-3867 |
METALC/ADL | T406433 |
METALC/ADL | T444276 |
METALCAUCH | 06433 |
METALCAUCH | 44276 |
MEYLE | 29-14 615 0001 |
MOOG | DE-SB-13996 |
OPTIMAL | F8-8013 |
PATRON | PSE20803 |
PEMEBLA | JAPRU-W02 |
PEMEBLA | JAPRU-W20 |
SIDEM | 889802 |
STELLOX | 89-73018-SX |
STELLOX | 89-73019-SX |
SWAG | 42 10 4463 |
SWAG | 89 94 1450 |
SWAG | 89 94 1469 |
TALOSA | 65-02492 |
TRISCAN | 8500 21805 |
WILMINK | WG2033007 |
WILMINK | WG2038798 |
WILMINK | WG2038800 |
WILMINK | WG2240866 |
WILMINK | WG2254690 |
WILMINK | WG2254708 |
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
DAIHATSU
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Guma drążka stabilizatora AKRON-MALÒ 50519 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Tuleja wahacza NPS S400I20 | NPS | Brak ceny |
CTR CVKD-11 | CTR | Brak ceny |
Guma drążka stabilizatora BENDIX 048400B | BENDIX | Brak ceny |
Tuleja stabilizatora TRISCAN 8500 21805 | TRISCAN | Brak ceny |
Guma drążka stabilizatora KRAFT AUTOMOTIVE 4238323 | KRAFT AUTOMOTIVE | 10,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elementy mocujące stabilizatora to różnego rodzaju drobne części niezbędne dla stabilnego montażu stabilizatorów zawieszenia. Stabilizator natomiast to część zawieszenia przymocowana do nadwozia, która odpowiada za utrzymanie właściwej pozycji pojazdu podczas pokonywania łuków oraz wykonywania zakrętów. Elastyczna konstrukcja stabilizatorów zapobiega przechyłom poprzecznym. Nieprawidłowa praca tego elementu powoduje nie tylko dyskomfort kierowcy, ale również niebezpieczeństwo. Dlatego niezwykle istotny jest właściwy montaż stabilizatora przy użyciu wysokiej jakości elementów mocujących.
Stosowane dzisiaj elementy mocujące stabilizatora to części metalowe oraz gumowe. Niemniej dominuje raczej tworzywo sztuczne wysokiej jakości, wykazujące się odpornością na obciążenia. Z tworzywa sztucznego wykonuje się główne elementy mocujące, takie jak części mocujące drążek stabilizatora. Poza gumą drążka stabilizatora niezbędnym elementem mocującym jest również tuleja, także wykonywana z tworzywa sztucznego.
Eksploatacja samochodu z czasem może doprowadzić do zużycia niektórych elementów mocujących stabilizatora. Dochodzi do pęknięć gumy lub też do poluzowania mocowań. W takich okolicznościach może być odczuwalna nadsterowność pojazdu podczas wchodzenia w łuki oraz na zakrętach. Jest to bardzo nieprzyjemne, a przede wszystkim niebezpieczne zjawisko, dlatego spostrzegając je, należy jak najszybciej udać się do warsztatu.