- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CAUTEX | 160044 |
CITRO | 1755P7 |
DAEWOO | 96144305 |
FA1 | 773-903 |
FEBEST | PGEXB01 |
FEBI | 170498 |
HYUNDAI | 2865826000 |
HYUNDAI | 28761H1000 |
HYUNDAI | 96144305 |
JAPANPAR | RU2575 |
MITSUBISHI | MB906128 |
MITSUBISHI | MR431631 |
MITSUBISHI | MR431634 |
OPEL | 852518 |
PEUGE | 1755P7 |
SUBAR | 1428160G01 |
SUBAR | 1428160G10 |
SUBAR | 1428170H00 |
SUBAR | 44066AE001 |
SUBAR | 744031060 |
SUZUK | 1428160B00 |
SUZUK | 1428160B00000 |
SUZUK | 1428160G00 |
SUZUK | 1428160G00000 |
SUZUK | 1428160G10000 |
SUZUK | 1428175F00 |
SUZUK | 1428175F00000 |
SUZUK | 1428178000 |
SUZUK | 1428178000000 |
SUZUK | 1428179010 |
SUZUK | 1428179010000 |
SUZUK | 1428180G00 |
SUZUK | 1428180G00000 |
SUZUK | 1428185C00 |
SUZUK | 1428185C00000 |
SUZUK | 1428278010 |
SUZUK | 1428278010000 |
TOYOT | 1750511010 |
TOYOT | 1750564011 |
TOYOT | 1750720030 |
TOYOT | 1750816080 |
TOYOT | 1750920060 |
TOYOT | 1750920070 |
TOYOT | 1756223040 |
TOYOT | 1756335020 |
TOYOT | 175650D020 |
TOYOT | 175650D060 |
TOYOT | 175650D100 |
TOYOT | 175650P030 |
TOYOT | 175650P031 |
TOYOT | 1756511010 |
TOYOT | 1756511030 |
TOYOT | 1756511160 |
TOYOT | 1756515020 |
TOYOT | 1756515140 |
TOYOT | 1756520050 |
TOYOT | 1756521030 |
TOYOT | 1756522030 |
TOYOT | 1756563020 |
TOYOT | 1756563060 |
TOYOT | 1756574290 |
TOYOT | 1756574470 |
TOYOT | 1756576030 |
CHEVROLET
|
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
HYUNDAI
|
KIA
|
LEXUS
|
MAZDA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uchwyt tłumika to niewielki i niepozorny element, który jednak jest niezbędny podczas instalacji tłumika do podwozia. Często uchwyt ten nazywa się wieszakiem, gdyż w pewnym sensie tłumik wisi na nim, właśnie jak na wieszaku. Tym samym, uchwyt nie tylko jest potrzebny do montażu, ale również przez cały okres użytkowania, stanowiąc podporę dla tłumika, który po prostu jest do niego przymocowany.
Obecnie uchwyty wykonuje się z różnych materiałów. Producenci mają różne pomysły na to, który z nich będzie najlepszy. Niektórzy jako materiał do przygotowania tego elementu wybierają metal, którym przeważnie jest stal. Wtedy uchwyt tłumika przypomina po prostu kawałek blachy. Nie brakuje jednak również producentów, którzy decydują się wykonać ten element z gumy. Oba rozwiązania mają dobre i złe strony, jednak kluczowy wydaje się nie tyle materiał, co jakość wykonania uchwytu.
Uszkodzenie uchwytu jest bardzo niepożądane i ma konkretne konsekwencje. Jeżeli materiał ulegnie zużyciu, może dojść do obniżenia tłumika, a w konsekwencji do jego kontaktu z podłożem. Skrajnym przypadkiem jest całkowite odłączenie się tłumika od uchwytu. Problemy tego typu rzadko pojawiają się w dobrych samochodach, składających się z części najwyższej jakości. Jednak uchwyt wykonany z cienkiej blachy i niskiej klasy metalu może ulec korozji lub pęknąć. Pęknięcia są również najczęstszymi usterkami dotyczącymi gumowych uchwytów. Te ostatnie mogą też z czasem tracić grubość, a wraz z nią zdolność do podtrzymywania tłumika.
GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.
Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.
Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.