Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
2 szt. | Tuleja wahacza A.B.S. 271431 | 271431 |
Dodaj opinię
(30.01.2021)
Bardzo dobrze, że można kupić cały zestaw naprawczy, a nie bawić się w kupowanie pojedynczych cześci. Zestaw przyszedł szybko, produkt w pelni zgadza się z opisem
Opinia wystawiona dla Wahacze - kompletny zestaw naprawczy A.B.S. 219911
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 31338 |
ALANKO | 10340025 |
ALANKO | 10340041 |
APEC | AST2697 |
ASAM | 33988 |
ASAM | 70736 |
ASHIKA | 71-03-302 |
ASHUKI | 1485-4003 |
ASVA | 0501-064 |
BENDIX | 041707B |
BENDIX | 048650B |
BGA | KS2301 |
BGA | KS2305 |
BGA | TRC2334 |
BIRTH | 2732 |
BIRTH | BR1889 |
BLUEPRINT | ADM58682 |
BORG BECK | BCA6240 |
CASALS | R6591 |
CAUTEX | 081029 |
COMLINE | CCA3007 |
CORTECO | 49395353 |
CORTECO | 49398264 |
CORTECO | 49401939 |
DELPHI | TC2000 |
DENCKERMAN | D120452 |
DITAS | A1-4010 |
FAG | 821 0265 10 |
FAG | 821 0605 10 |
FAG | 829 0587 10 |
FEBEST | MZAB-064 |
FEBI | 23047 |
FEBI | 30004 |
FIRST LINE | FCA6240 |
FLENNOR | FL528-F |
FORD | 1061659 |
FORD | 1136072 |
FORD | 1223897 |
FORD | 1231457 |
FORD | 1253737 |
FORD | 1317609 |
FORD | 1329730 |
FORD | 1503993 |
FORD | 1517403 |
FORD | 1524422 |
FORD | 1M515500AA |
FORD | 1M515500AB |
FORD | 1M515500AC |
FORD | 1M515500BA |
FORD | 3M515500AB |
FORD | 3M515500AC |
FORD | 3M515500BA |
FORD | 6M515500BA |
FORD | 8M515500AB |
FORD | 8M515500BA |
FORD | 8M515500BB |
FORD | 98AG5500AG |
FORD | 98AG5500BF |
FRAP | 2868 |
GSP | 514889 |
GSP | S060182 |
GSP | S990066SK |
JAPANPAR | CJ-302 |
JAPKO | 71302 |
JPG | 1550200200 |
KAMOKA | 9050113 |
KAVO PARTS | SCA-4534 |
KAWE | 8500 10538 |
KLOKKERH | 2532827 |
KRAFT AUTO | 4212377 |
LEMFO | 32008 01 |
LEMFO | 44087 01 |
LEMFO | 44088 01 |
LYNXAUTO | C5092LR |
LYNXAUTO | C8749 |
MAG | 301181353500 |
MAPCO | 59646 |
MAXGEAR | 72-1508 |
MAXGEAR | 72-1946 |
MAXGEAR | 72-2985 |
MAXGEAR | 72-5170 |
MAZDA | BBM228C10 |
MAZDA | BP4K28C10B |
METZGER | 58037909 |
MEYLE | 716 035 0006 |
MEYLE | 716 050 0039/S |
MEYLE | 716 050 0039/SK |
MGA | SB5996 |
MOOG | FD-TC-0951 |
MOTAQUIP | LVSA1193 |
MS | 31940-PCS-MS |
MS | 32008-PCS-MS |
MS | 36839-SET-MS |
MS | 36880-KIT-MS |
MS | 36880/1-KIT-MS |
Motrio | 8550501019 |
NAPA | NST2697 |
NK | 5012551 |
NK | 5102533 |
OCAP | 0302739 |
OCAP | 0302856 |
OCAP | 0702739 |
OCAP | 1215883 |
OPENPARTS | SSW1173.11 |
OPTIMAL | F8-8250 |
OPTIMAL | G5-639 |
QUINTON HA | QSJ2099S |
RTS | 017-00732 |
RTS | 95-90686 |
SEM LASTIK | 8213 |
SIDEM | 3575 |
SKF | VKDS 424001 |
SPIDAN | 57245 |
STELLOX | 57-03652-SX |
STELLOX | 57-71075-SX |
STELLOX | 57-71075A-SX |
STELLOX | 77-00957-SX |
STELLOX | 77-02077-SX |
SWAG | 50 10 8896 |
SWAG | 50 92 3047 |
SWAG | 50 93 0004 |
Stark | SKCA-0050154 |
Stark | SKSSK-1600177 |
TALOSA | 46-09286 |
TOPRAN | 301 835 |
TRISCAN | 8500 10538 |
TRW | JTC1446 |
TTC | 04.32.012 |
VEMA | 21155 |
VEMA | 23168 |
VEMA | 260231 |
VOLVO | 31201356 |
VOLVO | 31212503 |
VOLVO | 31277305 |
VOLVO | 8671921 |
WILMINK | WG2033612 |
WILMINK | WG2242243 |
WILMINK | WG2251023 |
WILMINK | WG2289767 |
YAMATO | J93017YMT |
FORD
|
MAZDA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.
Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.
Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.
Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.
Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.