Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Sworzeń wahacza A.B.S. 220390 | 220390 |
1 szt. | Tuleja wahacza A.B.S. 270599 | 270599 |
1 szt. | Tuleja wahacza A.B.S. 270598 | 270598 |
Dodaj opinię
(30.01.2021)
Bardzo dobrze, że można kupić cały zestaw naprawczy, a nie bawić się w kupowanie pojedynczych cześci. Zestaw przyszedł szybko, produkt w pelni zgadza się z opisem
Opinia wystawiona dla Wahacze - kompletny zestaw naprawczy A.B.S. 219911
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 31337 |
3RG | 33340 |
A.B.S. | 210901 |
APEC | AST2061 |
APEC | AST2081 |
ASAM | 74916 |
ASHUKI | M875-83 |
BENDIX | 041955B |
BIRTH | BR1691 |
BLUEPRINT | ADM58668 |
BORG BECK | BCA6129 |
BORG BECK | BCA6565 |
BSG | BSG 30-315-012 |
CAUTEX | 774727 |
COMLINE | CCA1053 |
COMLINE | CCA1085 |
CORTECO | 49397758 |
CORTECO | 49400700 |
DELPHI | TC1159 |
DENCKERMAN | D120559 |
DJ PARTS | DA1307 |
DYS | 20-00790-2 |
FAG | 821 0269 10 |
FEBEST | 0520-DEMN |
FEBEST | 0524-MZ2LH |
FEBI | 174583 |
FEBI | 21681 |
FEBI | 22459 |
FIRST LINE | FCA6129 |
FIRST LINE | FCA6565 |
FORD | 1146131 |
FORD | 1207448 |
FORD | 1209246 |
FORD | 1212808 |
FORD | 1214912 |
FORD | 1255372 |
FORD | 1436095 |
FORD | 1436170 |
FORD | 1448487 |
FORD | 1706971 |
FORD | 2N113051AE |
FORD | 2S613051AH |
FORD | 2S613051AJ |
FORD | 2S613051AK |
FORD | 2S613051DA |
FORD | 3S513051AB |
FORD | 3S513051BA |
GSP | 514037 |
GSP | 514894 |
GSP | S060452 |
JAPANPAR | BJ-303 |
JAPANPAR | BS-314L |
JAPANPAR | RU-315 |
JAPANPAR | RU-316 |
JAPANPAR | SKS-0306 |
JAPKO | 1580306 |
JAPKO | 72314L |
JAPKO | GOJ315 |
KAVO PARTS | SCA-4503 |
KAWE | 8500 165018 |
KAWE | 8500 16556 |
KRAFT AUTO | 4212432 |
LEMFO | 32017 01 |
LYNXAUTO | C5090L |
LYNXAUTO | C8233 |
LYNXAUTO | C8234 |
LYNXAUTO | C9251 |
LYNXAUTO | C9599K |
MAG | 301181351400 |
MAPCO | 59650 |
MAPCO | 59659 |
MAXGEAR | 72-1873 |
MAXGEAR | 72-5961 |
MAZDA | DD3234350 |
METZGER | 52011208 |
METZGER | 58042401 |
METZGER | 58042701 |
MEYLE | 714 610 0005 |
MEYLE | 716 010 0013 |
MEYLE | 716 050 0028 |
MGA | SB8737 |
MONROE | L16556 |
MONROE | L16564 |
MONROE | L16A18 |
MOOG | FD-WP-0739 |
MOTAQUIP | LVSA1373 |
MOTAQUIP | LVSA951 |
MOTAQUIP | VSA951 |
MS | 26003-SET-MS |
MS | 32017-PCS-MS |
MS | 36970-KIT-MS |
MS | 36970-KIT-MSP |
Motrio | 8550500934 |
NAPA | NST2061 |
NAPA | NST2081 |
NK | 5012541 |
OCAP | 0403821 |
OCAP | 0793821 |
OCAP | 0794425 |
OCAP | 0799225 |
OCAP | 1215650 |
OPTIMAL | G6-1085 |
PEX | 12.07.293 |
PEX | 12.07.353 |
QUINTON HA | QSA1984S |
QUINTON HA | QSA2089S |
QUINTON HA | QSA2366S |
REDAELLI R | FO923 |
REDAELLI R | MA905 |
RHIAG | 20.27.701 |
RTS | 96-00679-2 |
RUV | 935262 |
SIDEM | 3376 |
SKF | VKDS 324035 B |
SKF | VKDS 324045 B |
SKF | VKDS 334022 |
SPIDAN | 57242 |
STELLOX | 57-71069-SX |
STELLOX | 57-71069A-SX |
SWAG | 33 10 2277 |
SWAG | 50 92 1681 |
SWAG | 50 92 2459 |
Stark | SKCA-0050543 |
TALOSA | 40-09173 |
TOPRAN | 302 016 |
TRISCAN | 8500 165018 |
TRISCAN | 8500 16556 |
TRW | JTC989 |
VEMA | 21009 |
VEMA | 23159 |
WILMINK | WG1994443 |
WILMINK | WG2291517 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.
Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.
Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.
Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.
Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.