Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
2 szt. | Tuleja wahacza A.B.S. 271509 | 271509 |
Dodaj opinię
(30.01.2021)
Bardzo dobrze, że można kupić cały zestaw naprawczy, a nie bawić się w kupowanie pojedynczych cześci. Zestaw przyszedł szybko, produkt w pelni zgadza się z opisem
Opinia wystawiona dla Wahacze - kompletny zestaw naprawczy A.B.S. 219911
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST2070 |
APEC | AST8309 |
ASAM | 80430 |
ASAM | 80941 |
ASHIKA | 158-00-0300 |
ASHIKA | 71-03-303 |
ASHIKA | GOM-323 |
ASHUKI | 1482-4003 |
ASHUKI | M875-97 |
ASVA | 0501-063 |
ASVA | 0525-BLR1 |
BENDIX | 041785B |
BENDIX | 048654B |
BIRTH | BR1680 |
BLUEPRINT | ADM58681 |
BORG BECK | BCA6192 |
BORG BECK | BSK7419 |
BSG | BSG 30-700-210 |
CAUTEX | 081028 |
CAUTEX | 081246 |
COMLINE | CCA3009 |
CORTECO | 49395190 |
DELPHI | TC1262 |
DENCKERMAN | D120416 |
DJ PARTS | DA2299 |
DYS | 23-20836 |
FAG | 821 0268 10 |
FEBEST | 0525-MZ3FR |
FEBEST | MZAB-063 |
FEBI | 24211 |
FEBI | 30000 |
FEBI | 42440 |
FINWHALE | SB811 |
FIRST LINE | FCA6192 |
FIRST LINE | FSK7419 |
FLENNOR | FL623-F |
FORD | 1061668 |
FORD | 1100983 |
FORD | 1105524 |
FORD | 1223958 |
FORD | 1231455 |
FORD | 1253735 |
FORD | 98AG5K743AF |
FORD | YS415K743AB |
FORTUNE LI | FZ90787 |
FORTUNE LI | FZ90788 |
GSP | 514904 |
GSP | S060183 |
GSP | S990037SK |
JAPANPAR | CJ-303 |
JAPANPAR | RU-H147 |
JAPKO | 1580300 |
JAPKO | 71303 |
JAPKO | GOJ323 |
JAPKO | GOJH147 |
JPG | 1550200100 |
KAMOKA | 9050112 |
KAVO PARTS | SCA-4542 |
KAWE | 8500 10539 |
KLOKKERH | 2532825 |
KRAFT AUTO | 4212378 |
KRAFT AUTO | 4232222 |
LEMFO | 31939 01 |
LEMFO | 32007 01 |
LYNXAUTO | B8701K |
LYNXAUTO | C5003LR |
LYNXAUTO | C9264 |
MAG | 301181353600 |
MAPCO | 53651 |
MAPCO | 59668 |
MAXGEAR | 72-1510 |
MAXGEAR | 72-5055 |
MAXGEAR | 72-6603 |
MAZDA | BBP328500A |
MAZDA | BP4K-28-500C |
MAZDA | BP4K-28-500D |
MAZDA | BP4K-28-500E |
MAZDA | C23628500A |
METZGER | 83020309 |
MEYLE | 716 035 0005 |
MEYLE | 716 035 0005/S |
MGA | SB5816 |
MOOG | FD-TC-0952 |
MOOG | FD-TC-0952P |
MOTAQUIP | VSA1199 |
MS | 31938-PCS-MS |
MS | 32007-PCS-MS |
MS | 36839/1-SET-MS |
MS | 36882-KIT-MS |
MS | 36995-KIT-MS |
Motrio | 8550500988 |
NAPA | NST2070 |
NAPA | NST8309 |
NK | 5012552 |
OCAP | 0704498 |
OCAP | 0704591 |
OPTIMAL | G5-734 |
QUINTON HA | QSJ3242S |
RHIAG | 20.47.706 |
RTS | 95-07069 |
RUV | 935264 |
SIDEM | 3574 |
SKF | VKDS 424002 |
SKF | VKDS 434007 |
SPIDAN | 57244 |
STELLOX | 57-71074-SX |
STELLOX | 57-71074A-SX |
SWAG | 50 10 4274 |
SWAG | 50 92 4211 |
SWAG | 50 93 0000 |
SWAG | 83 94 2440 |
Stark | SKCA-0050011 |
TALOSA | 43-09287 |
TOPRAN | 302 413 |
TRISCAN | 8500 10539 |
TRW | JBU635 |
TRW | JTC1290 |
VEMA | 23169 |
VOLVO | 30666072 |
VOLVO | 30683067 |
WILMINK | WG2033537 |
WILMINK | WG2033611 |
WILMINK | WG2240829 |
WILMINK | WG2249355 |
WILMINK | WG2251021 |
YAMATO | J93025YMT |
FORD
|
MAZDA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.
Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.
Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.
Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.
Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.