- Długość [mm]: 156
- Szerokość [mm]: 156,0
- Grubość [mm]: 110,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 156,0
- Ilość połączeń: 2
- Ciężar [kg]: 083,0
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z silnikiem elektrycznym
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 017-022-0005 |
AKS DASIS | 098002N |
AUTOGAMMA | GA34004 |
AVA | FD8568 |
BBR | 001-10-16754 |
BH SERVICE | 8EW 009 100-081 |
BOGAP | F4111103 |
CASCO | CBW72002AS |
CASCO | CBW72002GS |
CSV ELECTR | CVH2110 |
DENSO | DEA10054 |
DEYE | DY8350 |
DOGA | BW0235 |
EACLIMA | 42A22005 |
ERA | 664034 |
FEBI | 40641 |
FISPA | 9.2110 |
FLAMAR | VHF310027FV |
FLAMAR | VHF310027HQ |
FORD USA | 96FW18565AE |
FORD USA | 96FW18565AF |
FORD | 1 003 943 |
FORD | 1 021 296 |
FORD | 1 049 623 |
FORD | 1 055 062 |
FRIGAIR | 0599.1250 |
GAUSS | GE4302 |
HOFFER | K92110 |
KALE | 347060 |
KRAFT AUTO | 9902052 |
KRIOS | 9.2110 |
LGK | LGK007080002 |
LGK | OEM007080002 |
MAG | 069412299010 |
MAHLE | AB 3 000S |
MAZDA | 1E03-61-B10 |
MAZDA | 1E03-61-B10A |
MAZDA | 1E03-61-B10B |
MAZDA | 1E03-61-B10C |
MEATDORIA | K92110 |
METZGER | 0917080 |
NISSENS | 87538 |
NRF | 34117 |
NRF | 34422 |
OSSCA | 76442 |
PRASCO | FD8568 |
REAL | 40123200BN |
REAL | 40123200OE |
RECOFICIAL | CVH2110 |
RECOFICIAL | RECSBW72002.0 |
RECOFICIAL | RECSBW72002.1 |
RPL QUALIT | APVTFD5001 |
SANDO | SBW72002.0 |
SANDO | SBW72002.1 |
SIDAT | 9.2110 |
THERMOTEC | DDG002TT |
TOPRAN | 304 280 |
VALEO | 884531 |
VDO | 7733009235V |
VEMO | V25-03-1615 |
WE PARTS | K92110 |
WEZEL | 1830773 |
WILMINK | WG1496201 |
WILMINK | WG2160192 |
WILMINK | WG2170067 |
WILMINK | WG2179921 |
WILMINK | WG2204625 |
at autotei | at13090 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.