Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wspornik, kołpak ozdobny koła SASIC 9916306

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
9916306
Wspornik, kołpak ozdobny koła SASIC 9916306
  • Wspornik, kołpak ozdobny koła SASIC 9916306 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

2,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
SASIC
Jednostka:
sztuka
EAN:
3660872003454
Dla numeru OE:
699130
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Koło - mocowanie koła 9916306 firmy SASIC

Parametry:
  • Dla numeru OE: 699130

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 9916306 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CITRO 699130
PEUGE 699130

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Koło - mocowanie koła 9916306 pasuje do Twojego auta

 

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Koło - mocowanie koła

Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.

Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.

Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.

SASIC

Sasic to francuski producent części samochodowych, obecny na rynku od wczesnych lat 30. XX wieku. Auto części Sasic to przede wszystkim elementy gumowo-metalowe oraz części zawieszenia. W ofercie francuskiego przedsiębiorstwa znaleźć można m.in. wszelkie niezbędne w pojazdach mechanicznych uszczelki, a także tuleje i stabilizatory. Warto podkreślić, że firma stale poszerza swój asortyment, dołączając do niego części należące do innych układów samochodowych. Wysoko cenione są między innymi sprzęgła Sasic.

Firma Sasic to producent części oryginalnych i zamiennych. Wiele produktów tej marki trafia na linie montażowe producentów samochodowych, zwłaszcza francuskich. W tych samych fabrykach, w których powstają oryginalne części samochodowe Sasic, konstruowane są również części zamienne tej marki. Tym samym na aftermarket trafiają części o jakości nieodbiegające od oryginałów.

Części samochodowe Sasic przeznaczone są do montażu głównie w samochodach europejskich. Oferta producenta zaspokaja potrzeby niemal wszystkich posiadaczy samochodów francuskich. Przedsiębiorstwo produkuje również dużo auto części do pojazdów produkcji niemieckiej czy włoskiej. Ponadto w asortymencie wciąż przybywa auto części Sasic przeznaczonych do samochodów azjatyckich.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze