- Liczba otworów do mocowania: 2
- Materiał: Odlew aluminiowy
- Ciężar [kg]: 0,520
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37190VV |
A.B.S. | 51264 |
AUTO CYLIN | CPD.VW214C |
AUTO-SPEED | 290CL00801 |
BBR | 001-10-30394 |
BLUEPRINT | ADBP360017 |
BORG BECK | BCS198 |
BREMBO | E 85 022 |
CAR | 9978C |
CLUTCHNUS | MCK18223CSC |
CLUTCHNUS | MCK18243CSC |
CLUTCHNUS | MCSC056 |
Caliper EP | CSC071 |
DENCKERMAN | K300061 |
EXEDY | CSC449 |
FTE | 1100436 |
FTE | ZA36052.3.4 |
IAP | 200-50010 |
IAP | 201-50010 |
IAP | 204-50010 |
KAWE | 990175 |
LPR | 3273 |
LUK | 510 0158 10 |
MDR | EXE-CSC449 |
MTR | 12119821 |
NATIONAL | NSC0067 |
NTY | NWS-VW-002 |
OSSCA | 16786 |
PATRON | PHCB63 |
PROFIT | 2530-2196 |
QUINTON HA | CSC085 |
RYMEC | CSC1059530 |
SACHS | 3182 600 203 |
SAMKO | M30260 |
SKF BRAZIL | VKCH 19013741 |
STELLOX | 07-00847-SX |
SWAG | 30 94 6219 |
TEXTAR | 53012600 |
TOPRAN | 116 156 |
TRW | PJQ226 |
TTC | 07.23.159 |
VALEO | 1100436 |
VALEO | 810060 |
VILLAR | 624.B557 |
VW | 0C6 141 501 |
VW | 0C6 141 671 |
VW | 0C6 141 671 C |
VW | 0C6 141 671 D |
VW | C6 141 501 |
VW | C6 141 671 |
VW | C6 141 671 C |
VW | C6 141 671 D |
WILMINK | WG2232053 |
vika | 11411362201 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło to element samochodu, który umożliwia przekazywanie napędu z silnika do skrzyni biegów, co pozwala z kolei kierowcy na płynne ruszanie samochodem z miejsca, zmianę przełożeń w trakcie jazdy oraz możliwość zatrzymania samochodu bez konieczności gaszenia silnika. Podstawowe elementy sprzęgła to pompa i wysprzęglik centralny.
Wysprzęglik centralny to bardzo istotny element sprzęgła samochodowego. Podzespół ten współpracuje z pompą sprzęgła i stanowi de facto zalety łożyska wysprzęglającego i siłownika hydraulicznego.
Wysprzęglik to podzespół stosunkowo trwały, lecz z czasem ulega procesowi eksploatacji. Najczęściej dochodzi do wytarcia elementów tłoczka. Powstaje sporo nieszczelności i tym samym wycieka płyn. Wówczas sprzęgło będzie pracować nieprawidłowo. Uszkodzony wysprzęglik centralny należy wymienić na nowy.
Trzeba mieć także na uwadze, że w zasadzie każdy specjalista z branży motoryzacyjnej zaleca wymianę wysprzęglika centralnego przy każdorazowej wymianie kompletnego zestawu sprzęgła – daje to kierowcy pewność, że cały zespół sprzęgła odzyska pierwotne cechy i będzie funkcjonował prawidłowo przez długi czas.
Wymiana wysprzęglika nie należy do trudnych ale zaleca się, by skorzystać z usług profesjonalnych mechaników. Po części zamienne od sprawdzonych marek, w tym wysprzęgliki centralne dedykowane wielu popularnym markom samochodowym zapraszamy na stronę naszego sklepu internetowego.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.