- Średnica tłoka [mm]: 48
- Szerokość wewnętrzna [mm]: 58,5
- System hamulcowy: ATE
- Materiał: Żeliwo
- Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
- Parzyste numery artykułów: 0 986 474 663
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 1 987 470 614
Dodaj opinię
(30.07.2015)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy BOSCH 0 986 474 062
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 11 3481 8503 2 |
ATE | 11 3841 8503 2 |
BENDIX | 692391 B |
BENDIX | 692393 B |
BOSCH | 0 986 471 663 |
BOSCH | 0 986 473 663 |
BOSCH | 0 986 47A 663 |
BUDWEG | 34070 |
BUDWEG | 34097 |
CARDONE | 382393 |
CARDONE | 387824 |
DELCOREMY | DC80070 |
DELCOREMY | DC80822 |
DELPHI | LC 2831 |
DELPHI | LC 4697 |
ELSTOCK | 82-0479 |
FTE | RS 489805 A0 |
FTE | RX 489805 A0 |
GIRLING | BHV 120 |
GIRLING | BHV 120 E |
HELLA | 8AC 355 387-051 |
MAPCO | 4866 |
NK | 2147101 |
NK | 2147102 |
NK | 2147109 |
NK | 2147115 |
NK | 2147121 |
NK | 214725 |
NK | 214759 |
NK | 214760 |
NK | 214783 |
NK | 214797 |
NK | 214798 |
NK | 2199133 |
PAGID | 87137 |
QUINTON HA | QBS 4241 |
QUINTON HA | QBS 4242 |
QUINTON HA | QBS 4261 |
QUINTON HA | QBS 4269 |
QUINTON HA | QBS 4953 |
SEAT | 171 615 123 B |
SEAT | 1H0 615 123 A |
TEXTAR | 38059800 |
TRISCAN | 8170 29100 |
TRISCAN | 8170 29115 |
TRISCAN | 8170 29133 |
TRISCAN | 8170 29141 |
TRISCAN | 8170 29302 |
TRISCAN | 8170 29333 |
TRISCAN | 8170 29341 |
TTV | TBS 80070 |
TTV | TBS 80822 |
UBD | 50952 |
UBD | 52048 |
UBD | 52100 |
VW | 171 615 123 |
VW | 171 615 123 B |
VW | 1H0 615 123 A |
VW | 321 615 123 A |
VW | 357 615 123 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.