Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy DRI 3294110 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
3294110
Zacisk hamulcowy DRI 3294110 (Oś przednia, z prawej)
  • Zacisk hamulcowy DRI 3294110 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kaucja: 238,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

355,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
DRI
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5708279216584
Parzyste numery artykułów:
3194110
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:
Przed osią
Ograniczenia producenta:
BREMBO
Typ zacisku hamulca:
Zacisk pływający

Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Dowiedz się więcej

Typ zacisku hamulca:
Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:
44
Do tłoka o średnicy [mm]:
48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
24
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowany

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
280
Materiał:
Stal
Ciężar netto [kg]:
4,6
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Kaucja: 238,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku 3294110 firmy DRI

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: 3194110
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Lokalizacja w aucie: Przed osią
  • Ograniczenia producenta: BREMBO
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
  • Do tłoka o średnicy [mm]: 44
  • Do tłoka o średnicy [mm]: 48
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 24
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 280
  • Materiał: Stal
  • Ciężar netto [kg]: 4,6

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 3294110 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 24.3441-1706.5
BOSCH 0986135301
BRAKE ENG CA2805R
BREMBO F61231
BUDWEG 343911
CARDONE 385719
CITRO 1651765780
CITRO 1651766980
COMLINE CBC210R
DELCOREMY DC83911
DELCOREMY RAB94022
DEPA ET73911
DRI 3294110010
DRI 3294110110
EAI 2284094
ELSTOCK 83-1914
ELSTOCK 83-1914-004
ELSTOCK 83-1914-007
FIAT 51885201
FIAT 71793159
FIAT 71793160
FIAT 71793161
FIAT 735353859
FIAT 77364043
FIAT 77365978
FTE RX449826A0
GIRLING 71071065
HELLA 8AC 355 394-161
JPG 3361900280
MAPCO 4063
METZGER 6251152
NK 2119144
PAGID 77790
PEUGE 1651766980
PEUGE 4401J7
RE-EX 506-05649
SASIC 6500059
SBS 13012119144
SHAFTEC BC2401R
TMI BR005649
TRISCAN 8170 343911
TRW BHS1065E
VEGE 23184302

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku 3294110 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

DRI

DRI to marka obecna na rynku od ponad ćwierć wieku. Firma została założona w 1998 roku w Danii. Producent części samochodowych DRI w 2007 roku stał się częścią przedsiębiorstwa Borg Automotive, które również posiada duński kapitał. Pod marką DRI sprzedawane są regenerowane części samochodowe. Producent oferuje części z aż 8 kategorii. Auto części DRI to: alternatory, rozruszniki, zaciski hamulcowe, kompresory klimatyzacji, zawory EGR, maglownice, kolumny kierownicy oraz pompy układu kierowniczego. Wysoką jakość części zamiennych DRI gwarantują wielokrotne, szczegółowe analizy jakości. Dzięki temu do sprzedaży dopuszczane są jedynie sprawdzone, niezawodne części.

DRI jest dziś częścią przedsiębiorstwa BORG Automotive, właściciela kilku marek części regenerowanych. Przedsiębiorstwo powstało już w 1975 roku. Celem firmy jest dostarczanie swoim klientom części zamiennych w jakości OE. Firma dba o to, aby jej działania nie wyrządzały szkody środowisku. Regeneracja części w porównaniu do produkcji nowych elementów to nawet o 80% mniej zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Do dzisiaj główna siedziba i fabryka części BORG Automotive, a tym samym części DRI, mieszczą się w Danii. Jednak przedsiębiorstwo prowadzi działalność również w wielu innych krajach.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy pływający
Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.
Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze