- Parzyste numery artykułów: 182270
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Ciężar [kg]: 2,86
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-28-021 |
A.B.S. | 531861 |
APEC | BCA3617E |
APEC | LCA1428N |
ASHUKI | PAL4-2935 |
AUTO-SPEED | 290CA01756 |
AUTOFREN S | D025138 |
AUTOFREN S | D42738C |
BMW | 34 11 6 860 261 |
BRAKE ENG | CA3325 |
BREMBO | F 06 260 |
BUDWEG | 345070 |
COMLINE | CBC374L |
DA SILVA | ET2709 |
DEPA | ET75070 |
DRI | 3176520 |
EAI | 2374779 |
ELSTOCK | 82-2756 |
ERABENELUX | BC65070 |
ERT | 150592-C |
ERT | 402707 |
ESEN SKV | 44SKV581 |
EUROBRAKE | 5301211599 |
FTE | 9291812 |
FTE | RX5498459A0 |
GR | BW6218 |
KAMOKA | JBC1259 |
KAWE | 345070 |
KRAFT AUTO | 6034253 |
LAUBER | 77.5616 |
LAUBER | CQ71545031 |
MAXGEAR | 27-0474 |
MAXGEAR | 82-0657 |
MAXTECH | 70160034 |
MAXTECH | 70180371 |
MAXTECH | 70200878 |
MAXTECH | 72954008 |
MAXTECH | 72954010 |
MDR | EUB-1211599 |
METZGER | 6261301 |
MINI | 34 11 6 860 261 |
MOTAQUIP | VBC473L |
NK | 211599 |
NTY | HZP-BM-036 |
RIDEX | 2248P0031 |
SBS | 1301211599 |
SERA | 3374779 |
SHAFTEC | BC11505 |
SNRA | 1374779 |
STARTCAR | 6374779 |
Stark | SKPBC-1660030 |
TECDRIVE | TET1366 |
TEXTAR | 38282300 |
TMI | BR008016 |
TRISCAN | 8170 345070 |
TRW | BHW1054E |
VEGE | 17664301 |
YSPARTS | YS-BC0037 |
BMW
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.