- Parzyste numery artykułów: 185629
- Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]: 54
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Materiał: Żeliwo
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 2,575
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-21-110 |
A.B.S. | 430432 |
APEC | RCA835 |
ASHUKI | PAL4-1752 |
ATE | 24.3541-9832.5 |
ATI | E4633 |
AUTO-SPEED | 290CA00232 |
AUTOFREN S | D42111C |
BOSCH | 0 986 135 189 |
BRAKE ENG | CA3267R |
BREMBO | F 23 193 |
BUDWEG | 344633 |
CHRYS | 0077365813 |
CHRYS | 77365813 |
COMLINE | CBC554R |
DA SILVA | ET9993 |
DELCOREMY | DC79533 |
DEPA | ET74633 |
DRI | 3236820 |
EAI | 2224964 |
ELSTOCK | 83-2386 |
ERABENELUX | BC64633 |
ERT | 401997 |
ESEN SKV | 46SKV872 |
EUROBRAKE | 5301212302 |
FERODO | FCL695204 |
FIAT | 77365813 |
FRENKIT | 754404 |
FTE | 9291783 |
FTE | RX5498338A0 |
GR | FI6236 |
KAMOKA | JBC0198 |
KAWE | 344633 |
LANCIA | 77365813 |
LAUBER | 77.5245 |
LYNXAUTO | BC-0420 |
LYNXAUTO | BC-0447 |
LYNXAUTO | BC-2089 |
MAPCO | 144071 |
MAXGEAR | 82-1060 |
MAXTECH | 6477235 |
MDR | EUB-1212302 |
METZGER | 6261294 |
MOTAQUIP | VBC653R |
NK | 212302 |
NTY | HZP-FT-019 |
OPTIMAL | BC-1928R |
SBS | 1301212302 |
SERA | 3224964 |
SERCORE | 23CA1213 |
SHAFTEC | BC20370 |
SNRA | 1224964 |
STARTCAR | 6224964 |
STELLOX | 04-99026-SX |
TEXTAR | 38251200 |
TMI | BR007083 |
TRIALLI | RCF 095107 |
TRISCAN | 8170 344633 |
TRW | BHW1046E |
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.