Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy FERODO FCL692717

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FCL692717
Zacisk hamulcowy FERODO FCL692717
  • Zacisk hamulcowy FERODO FCL692717 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
191,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FERODO
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
oś przednia, z lewej
EAN:
4044197819799
Ciężar [kg]:
3,45
Liczba cylindrów:
1
Typ zacisku hamulca:
Zacisk pływający

Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Dowiedz się więcej

Materiał:
Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z dodatkami
System hamulcowy:
ATE
Rodzaj połączenia:
Pudełko
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
24
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
60
Rozmiar gwintu 1:
M10X1
Rozstaw srub mocujących:
92
Parzyste numery artykułów:
FCL692718
Długożć opakowania [cm]:
19,5
Szerokość opakowania [cm]:
15,3
Wysokość opakowania [cm]:
12
Numer taryfy celnej:
87083091
Średnica tłoka 1 [mm]:
60
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku FCL692717 firmy FERODO

Parametry:
  • Ciężar [kg]: 3,45
  • Liczba cylindrów: 1
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
  • Materiał: Stal
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
  • System hamulcowy: ATE
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 24
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 60
  • Rozmiar gwintu 1: M10X1
  • Rozstaw srub mocujących: 92
  • Parzyste numery artykułów: FCL692718
  • Długożć opakowania [cm]: 19,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 15,3
  • Wysokość opakowania [cm]: 12
  • Numer taryfy celnej: 87083091
  • Średnica tłoka 1 [mm]: 60

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Zacisk hamulcowy FERODO FCL692717

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach FERODO w kategorii Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Piotr

(15.12.2023)

5.0
Zacisk super pasuje do Citroen C5 3.0V6 2006r

Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy FERODO FCL694365

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FCL692717 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 420261
APEC LCA162
APEC RCA337
ATE 11.3601-8527.2
BENDIX 590028
BENDIX 591805
BENDIX 692717B
BOSCH 0 986 471 933
BOSCH 0986471933
BRAKE ENG CA1243
BREMBO F 24 058
BREMBO F 24 105
BREMBO F 50 121
BREMBO F 50 143
BREMBO F 50 173
BUDWEG 341998
BUDWEG 342000
CARDONE 382717
DA SILVA ET5961
DELCOREMY DC82000
DELPHI LC4209
DRI 31.0610.0000
ELSTOCK 82-0016
ELSTOCK 82-0016-000
ERABENELUX BC61998
FERODO FCL692717
FORD 1-072-953
FORD 1-072-961
FORD 1-121-758
FORD 1072953
FORD 1072961
FORD 1121758
FORD 1138597
FORD 1138602
FORD 1478497
FORD 6-668-592
FORD 6668592
FORD 93BB-2L232-AA
FORD 93BB2L232AA
FORD 97BC-2L232-CA
FORD 97BC2L232CA
FORD 97BG-2L232-AA
FORD 97BG-2L232-CA
FORD 97BG2L232CA
FORD 97BX-2B302-BA
FORD 97BX-2B302-CA
FORD 97BX2B302BA
FORD 97BX2B302CA
FORD R97B-X2B302-CA
FORD R97BX2B302CA
FORD R97BX2B302CB
FTE RS601311A0
FTE RX601311A0
GIRLING 7107128
GR FO6087
HELLAPAGID 8AC 355 393-011
JURID 692717J
KAWE 341998
MAPCO 4780
METZGER 6250449
NK 2125103
QUINTON HA QBS1655
SBS 13012125103
SHAFTEC BC9867
TEXTAR 38030200
TEXTAR 38083000
TRISCAN 8170 341998
TRISCAN 8170 343049
TRW BHS128
TRW BHS128E
UBD 52712
VAICO V25-8162

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku FCL692717 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

FERODO

Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.

Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.

Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.

Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy pływający
Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze