- Ograniczenia producenta: ATE
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Materiał: Żeliwo
- Średnica [mm]: 54
- Parzyste numery artykułów: BHW675E
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | RCA159 |
ATE | 11954195542 |
AUDI | 1K0 615 106 AL |
AUDI | 1K0 615 124 |
AUDI | 1K0 615 124 B |
AUDI | 1K0 615 124 E |
AUDI | 8J0 615 124 A |
BENDIX | 694442B |
BOSCH | 0 986 474 384 |
BRAKE ENG | CA2291R |
BREMBO | F85199 |
BUDWEG | 343363 |
DELCOREMY | DC83363 |
DELPHI | LC7597 |
DELPHI | LC7598 |
ELSTOCK | 83-0846 |
ERABENELUX | BC63363 |
FERODO | FCL694442 |
FTE | RS541426A0 |
FTE | RX541426A0 |
GIRLING | 7111676 |
GR | WW6180 |
HELLA | 8AC 355 389-181 |
HELLA | 8AN 355 441-421 |
HELLA | 8AN 355 789-181 |
HELLAPAGID | 8AC 355 389-181 |
HELLAPAGID | 8AN 355 789-181 |
JURID | 694442J |
NK | 2147276 |
OPTIMAL | BC-1004R |
REMSA | 9022912 |
REMY | RAB94474 |
SBS | 13012147276 |
SEAT | 1K0 615 106 AL |
SEAT | 1K0 615 124 |
SEAT | 1K0 615 124 B |
SEAT | 1K0 615 124 E |
SKODA | 1K0 615 124 |
SKODA | 1K0 615 124 B |
SKODA | 1K0 615 124 E |
SKODA | 1K0 615 124 F |
SKODA | 1K0 615 124 M |
SPIDAN | 403363 |
TEXTAR | 38020400 |
TEXTAR | 38067800 |
TRISCAN | 8170343363 |
VW FAW | 1KD 615 124 |
VW | 1K0 615 106 AL |
VW | 1K0 615 124 |
VW | 1K0 615 124 B |
VW | 1K0 615 124 E |
VW | 1K0 615 124 F |
VW | 1K0 615 124 M |
VW | 6R0 615 124 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.