- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- System hamulcowy: TRW-Girling
- Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]: 43
- Parzyste numery artykułów: 6261182
- Jakosć: AM
- Typ zacisku hamulca: Zacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-15-039 |
ABS | 522751 |
ALANKO | 10313976 |
ALANKO | 11313976 |
AMK automo | 506-05680 |
APEC | LCA259 |
ATE | 24.6243-1703.7 |
ATI | E4354 |
AUDI | 8K0 615 403 B |
AUDI | 8K0615403B |
BENDIX | 593310 |
BRAKE ENG | CA3049 |
BRAXIS | AG1372 |
BREMBO | F 85 284 |
BUDWEG | 344354 |
DA SILVA | ET9911 |
DEPA | ET74354 |
DEPA | ETM4354 |
DIPASPORT | BRKC017R |
DRI | 41.9221.0 |
E.D.R | DC74354E |
EAI | 2377027 |
EAI | 2377027E |
ELSTOCK | 86-1922 |
ERABENELUX | BCE54354 |
ESEN SKV | 34SKV803 |
ESEN SKV | 34SKV813 |
FEBI | 182948 |
FERODO | FCL695037 |
FTE | RX439882A0 |
GIRLING | 7108268 |
GR | AU6187 |
HELLA | 8AC 355 397-141 |
HELLAPAGID | 8AC 355 397-141 |
JURID | 695037J |
KAMOKA | JBC0325 |
KAWE | 344354 |
LAUBER | 75.2910 |
LAUBER | 77.2910 |
MAXGEAR | 82-0133 |
METZGER | 6251181 |
NK | 214739 |
NK | 214739CP |
NTY | HZT-AU-002 |
OSSCA | 17344 |
PATRON | PBRC242 |
QUINTON HA | QBS7847 |
QUINTON HA | QBS7847B |
RE-EX | 506-05680 |
REMSA | 9030491 |
REMY | DC74354E |
SBS | 1301214739 |
SBS | 1301214739CP |
SHAFTEC | BC7061 |
SNRA | 1377027 |
SNRA | 1377027E |
SOREA EAI | 3377027 |
SOREA EAI | 3377027E |
TEXTAR | 38247300 |
TRISCAN | 8170 344354 |
TRISCAN | 8175 29251 |
TRW | BHT268 |
TRW | BHT268E |
VAICO | V10-8560 |
vika | 66151699801 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.