Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI BR002103 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
BR002103
Zacisk hamulcowy TMI BR002103 (Oś przednia, z prawej)
  • Zacisk hamulcowy TMI BR002103 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Producent:
TMI
EAN:
5715196154394
Parzyste numery artykułów:
BR002102
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:
Przed osią
Ograniczenia producenta:
ATE
Typ zacisku hamulca:
Zacisk pływający

Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Dowiedz się więcej

Typ zacisku hamulca:
Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:
57
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
25
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowany

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
278
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
300
Materiał:
Żeliwo

Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Dowiedz się więcej

Ciężar netto [kg]:
3,5
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku BR002103 firmy TMI

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: BR002102
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Lokalizacja w aucie: Przed osią
  • Ograniczenia producenta: ATE
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
  • Średnica tłoka [mm]: 57
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 25
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 278
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 300
  • Materiał: Żeliwo
  • Ciężar netto [kg]: 3,5

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla BR002103 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 11.3571-9786.2
ATE 11.9571-9786.2
ATE 11.9571-9814.2
ATE 24.9571-9786.5
BOSCH 0986474385
BRAKE ENG CA2363R
BREMBO F24113
BUDWEG 343395
CARDONE 384438
DELCOREMY DC83395
DELPHI LC7726
DEPA ET73395
DRI 3271100
ELSTOCK 83-0711
ELSTOCK 83-0711-000
ELSTOCK 83-0711-004
ELSTOCK 83-0711-007
FEBI 178759
FORD 1459583
FORD 1682875
FORD 1802059
FORD 3M51-2B294-AA
FORD 3M51-2B294-BA
FORD 5125725
FORD AV61-2B294-A1A
FORD AV61-2B294-AA
FORD CV61-2B294-PA
FORD RMAV6J-2B294-AA
FORD RMAV6J2B294AA
FTE RX571416A0
HBJAKOPART J3223039
HELLA 8AC355391-501
HELLA 8AN 355 791-501
MAZDA BPYK-33-61XA
MAZDA BPYK-33-61XC
METZGER 6260018
NK 2125156
RE-EX 506-02103
SBS 13012125156
SHAFTEC BC8747R
TRW BHX395E
UBD 54929
VOLVO 36000485
VOLVO 8602908
VOLVO 8603939

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku BR002103 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

TMI

Turbo Motor to stosunkowo młoda firma, szczególnie jak na standardy rynku motoryzacyjnego. W obliczu podmiotów funkcjonujących w branży nieraz nawet ponad sto lat, niespełna 20 lat doświadczenia marki to niewiele. Mimo to części Turbo Motor już dzisiaj są całkiem wysoko cenione przez fachowców i użytkowników. Producent części samochodowych Turbo Motor to firma hiszpańska. W tym właśnie kraju znajduje się jej główna siedziba, jednak dystrybucja auto części odbywa się również w wielu innych krajach. Firma jest wysoko wyspecjalizowana, posiadając tylko jedną kategorię produktową. Części samochodowe Turbo Motor to turbosprężarki do samochodów wielu różnych marek. Pod marką Turbo Motor oferowane są turbosprężarki używane, po przeprowadzeniu regeneracji. Firma skupuje używane części, aby następnie w swojej fabryce poddawać je naprawom. Naprawą używanych turbosprężarek zajmują się doskonale wyszkoleni inżynierowie.

Firma kładzie duży nacisk na doskonalenie swoich produktów. Dlatego też w fabryce należącej do Turbo Motor stale trwają prace laboratoryjne. Przedsiębiorstwo nie boi się nowych rozwiązań technologicznych, nieustannie wprowadzając kolejne innowacje. Dzięki temu turbosprężarki Turbo Motor to produkty niezawodne, pod względem żywotności często nieustępujące całkowicie nowym podzespołom.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy pływający
Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.
Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Żeliwo
Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze