- Ciężar [kg]: 0,0013
- Dla numeru OE: 14710-EC00D
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-150-01-108 |
A.Z. Meist | AZMT-30-010-1052 |
ABAKUS | 121-01-105 |
ACI AVESA | AEGR-1059 |
ACI AVESA | AEGR-1069 |
ACKOJA | A38-63-0002 |
AINDE | CGB73-0147 |
AINDE | VI-6034 |
AJUSA | 01179200 |
AKS DASIS | 075004N |
ASHIKA | 150-01-108 |
ASHUKI | N222-04 |
ASSO | 70.0088 |
AUTEX | 959342 |
AUTOMOTOR | PGR4710 |
AUTOTEAM | L31017 |
AUTOTEAM | L31017AS |
Alfa e-Par | AF07726 |
Alfa e-Par | AF12215 |
BBFREDLINE | 83NI000 |
BIRTH | 90024 |
BLOCKSTEM | EGR0341 |
BUGIAD | BGR13074 |
CASCO | CVG71008AS |
CASCO | CVG71008GS |
CAUTEX | 960045 |
CSV ELECTR | CGR5017 |
CSV ELECTR | CGR5017C |
Cambiare | VE360131 |
DA SILVA | GR6080 |
DELPHI | EG10536-12B1 |
DENCKERMAN | E400085 |
DIPASPORT | EGR086AN |
DIPASPORT | EGR086N |
DIPASPORT | EGR086R |
DRI | 717730147 |
Dr.Motor A | DRM131101 |
ELSTOCK | 73-0147 |
ELTA AUTOM | EE6216 |
ELTA AUTOM | XEG9280 |
ENGITECH | ENT500020 |
ESEN SKV | 14SKV103 |
ESPABOL PA | ESP00.03091 |
FARE SA | 26601 |
FARE SA | 27289 |
FARE-MX | 27289 |
FISPA | 83.1017 |
FISPA | 83.1017A2 |
FISPA | 83.1017AS |
FLAMAR | VEF910017HQ |
FLAMAR | VEF910017RN |
GAUSS | GI2004 |
GEBE | 9 3200 1 |
GECO | VE1266 |
GECO | VE1266Q |
GH | GH-732282 |
HBJAKOPART | J5691001 |
HELLA | 6NU 014 864-661 |
HOFFER | 7518276 |
HOFFER | 7518276E |
INTERMOTOR | 18026 |
INTERMOTOR | ERV290 |
INTERMOTOR | LEGR239 |
INTFRADIS | 25721 |
IPD | 45-8337 |
ITAB AUTOM | 73071008AV |
JAPANPAR | EGR-108 |
JAPKO | 150108 |
JDEUS | EG019000V |
JOHNS | AGR 27 99-162 |
JPN | 75E1041-JPN |
KAMOKA | 19054 |
KAVO PARTS | EEG-6503 |
KAWE | 8813 14100 |
KAWE | 8813 99123 |
LEMARK | LEGR239 |
LGK | 080079008LGK |
LUCAS | LEV0309 |
LUCAS_ELEC | LEV0309 |
MAG | 359000604820 |
MAG | 571822112123 |
MAPCO | 83520 |
MAXGEAR | 27-4070 |
MDR | EEG-NR15 |
MDR | MEG-9108 |
MEATDORIA | 88276 |
MEATDORIA | 88276E |
MEC-DIESEL | 673079 |
MEC-DIESEL | 679100 |
METALCAUCH | 93074 |
METALCAUCH | 93878 |
METZGER | 0892986 |
MGA | VA7149 |
MOBILETRON | EV-JP003 |
MOTAQUIP | LVER157 |
MTR | 12171990 |
NISSA | 14710-EC00A |
NISSA | 14710-EC00B |
NISSA | 14710-EC00D |
NISSA | 14719-EC00A |
NPS | N564N00 |
NRF | 48660 |
NTY | EGR-NS-000 |
ORVIP | 91039 |
OSSCA | 20275 |
PATRON | PEGR062 |
PEMEBLA | JAPEGR-108 |
PIERBURG | 7.10334.19.0 |
PIM | 40610086 |
PIM | 41610086 |
PLYOM | P771362 |
PLYOM | P960045 |
PartsTec | PTA510-0213 |
QUINTON HA | XEGR246 |
RCAFRANCE | EGRCA51 |
RE-EX | 508-00172 |
REAL | 53073800BN |
REAL | 53073800OE |
RECOFICIAL | CGR5017 |
RECOFICIAL | CGR5017C |
RECOFICIAL | CGR5017R |
RECOFICIAL | RECSVG71008.0 |
RIDEX | 1145E0044 |
SANDO | SVG71008.0 |
SANDO | SVG71008.1 |
SIDAT | 83.1017 |
SIDAT | 83.1017A2 |
SIDAT | 83.1017AS |
SRLINE | SE07-0071 |
STC | T493074 |
STC | T493878 |
STELLOX | 01-25084-SX |
Stark | SKEGR-0770044 |
Storm | 9099 |
TMI | EG00172 |
TRICLO | 346825 |
TRISCAN | 8813 14100 |
TURBORAIL | TR00630 |
VEMA | VE90024 |
VEMO | V38-63-0002 |
WE PARTS | 330690350 |
WE PARTS | 330690614 |
WILMINK | WG1307301 |
WILMINK | WG1448624 |
WILMINK | WG1899180 |
WILMINK | WG2200544 |
WILMINK | WG2221863 |
WILMINK | WG2330456 |
ZZVF | ZVE00714C |
at autotei | at23417 |
NISSAN
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zawór EGR NPS N564N00 | NPS | Brak ceny |
TRICLO 346825 | TRICLO | Brak ceny |
Zawór EGR MOBILETRON EV-JP003 | MOBILETRON | Brak ceny |
Zawór EGR TURBORAIL TR00630 | TURBORAIL | Brak ceny |
Zawór EGR SIDAT 83.1017AS | SIDAT | Brak ceny |
Zawór EGR KAWE 8813 14015 | KAWE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.