Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR PIERBURG 7.22843.06.0

4.7 (9 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
7.22843.06.0
Zawór EGR PIERBURG 7.22843.06.0
  • Zawór EGR PIERBURG 7.22843.06.0 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

358,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
PIERBURG
Jednostka:
sztuka
EAN:
4028977602320
Rodzaj zaworu:
Zawór hermetyczny
Tryb pracy:
Pneumatyczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniem
Techniczny numer informacyjny:
SI 0100
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o EGR-zawór recyrkulacji 7.22843.06.0 firmy PIERBURG

Parametry:
  • Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
  • Tryb pracy: Pneumatyczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
  • Techniczny numer informacyjny: SI 0100

Opinie

Średnia ocena:
4.7 (9 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Zawór EGR PIERBURG 7.22843.06.0

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach PIERBURG w kategorii EGR-zawór recyrkulacji

Lucjan

(05.12.2020)

5.0

Szukałem dobrego zaworu EGR i kupiłem ten właśnie model. Zachęciła mnie przede wszystkim cena produktu i dobre opinie o nim. Przesyłke dostałem w ciagu 2 dni, po zamontowaniu wszystko OK. polecam sklep!

Opinia wystawiona dla Zawór EGR PIERBURG 7.24809.73.0

Panicz

(11.06.2019)

5.0

Zamontowany w moim Sprinterze zawór EGR odmówił posłuszeństwa, zdaniem mechanika po prostu się zapchał. Mocno to odczułem – trudno było uzyskać maksymalną moc silnika, samochód przyspieszał skokowo, pojawiło się też kilka innych niepokojących objawów. Zastanawiałem się najpierw nad kupnem regenerowanego zaworu, bo jednak zakup nowego to duży wydatek. Ostatecznie mechanik stanowczo odradził mi takiego rozwiązania. Podobno regenerowane zawory najczęściej są tylko czyszczone i malowane, a to wcale nie wydłuża ich żywotności. Dlatego ostatecznie kupiłem zawór EGR Pierburg. Cóż mogę powiedzieć – jest dobrze. Solidna firma, tak więc i solidny produkt. Nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów w pracy silnika, działa na odpowiednich obrotach. Zniknęły problemy z przyspieszaniem, teraz znów płynnie nabieram prędkości. Polecam ten produkt.

Opinia wystawiona dla Zawór EGR PIERBURG 7.24809.65.0

Zworek

(15.05.2019)

5.0

Wysokiej jakości zawór sterujący. Wiadomo, cena dosyć wysoka, ale moim zdaniem warto tyle wydać, żeby oszczędzić na naprawach silnika. Widzę wyraźną różnicę po wymianie zaworu właśnie na model od firmy Pierburg. Pamiętam, że w starym mercedesie miałem pompę paliwa i turbosprężarkę od tego producenta. Podzespoły te mnie nie zawodziły, w zasadzie to były bardziej długotrwałe niż można było przypuszczać. Dlatego wyrobiłem sobie dobre zdanie na temat marki Pierburg i postanowiłem znów kupić jej produkt. Na ten moment mogę stwierdzić, że zawór EGR marki Pierburg spełnił moje oczekiwania. Efekty jego działania widzę po pracy silnika, który działa wydajniej niż kiedykolwiek, zarówno przy wysokich, jak i średnich obrotach. Na biegu jałowym praca jednostki napędowej jest równomierna, co niestety nie było normą, gdy miałem zamontowany tani zamiennik, zamiast markowego zaworu EGR.

Opinia wystawiona dla Zawór EGR PIERBURG 7.24809.65.0

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 7.22843.06.0 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUTEX 959148
AUTEX 959348
AUTLOG AV6087
CITRO 1628 JZ
CITRO 1628 SV
DELPHI EG10423-12B1
DIPASPORT EGR319AN
DIPASPORT EGR319N
ELTA AUTOM EE6020
ELTA AUTOM XEG9024
ERA 555005
ERA 555209
FEBI 36675
FEBI 36760
FIAT 96 286 938 80
FIAT 96 356 510 80
HOFFER 7518107
INTERMOTOR 14997
INTERMOTOR EGR159
INTERMOTOR ERV070
INTERMOTOR LEGR205
IPD 45-8143
IPD 45-8343
JAPANPAR EGR-803
LANCIA 96 286 938 80
LANCIA 96 356 510 80
LUCAS_ELEC FDR200
MAG 359000604410
MAPCO 83405
MAXGEAR 27-0633
MEATDORIA 88107
METZGER 0892194
MOTAQUIP LVER267
PEUGE 1628 JZ
PEUGE 1628 SV
PIERBURG 7.22843.00.0
PIERBURG 7.22843.06
PIERBURG 72284300
PIERBURG 722843000
PIERBURG 72284306
PIERBURG 722843060
PSA 96 336 021 80
QUINTON HA XEGR69
S.I.D.A.T 83.814
SWAG 62 93 6760
TRISCAN 8813 10011
VALEO 1166460
VALEO 3017003
VALEO 700405
VALEO A3389460
VEMO V22-63-0010
WE PARTS 330690154
WE PARTS 330690155
WILMINK WG1015266
WILMINK WG1026866
WILMINK WG1032367
WILMINK WG1431280
WILMINK WG1494453
WILMINK WG1494622

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy EGR-zawór recyrkulacji 7.22843.06.0 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

PIERBURG

Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.

Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.

Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze