- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 203x38
- Ciężar [kg]: 0,08
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT600 |
ATE | 03.0137-9122.2 |
ATE | 669122 |
BORG BECK | BBK6032 |
BOSCH | 1 987 475 072 |
BREMSI | SK0600 |
DELPHI | LY 1035 |
FERODO | FBA24 |
FORD | 6530600 |
FRITECH | 9046 |
HAVAM | HP3600 |
JURID | 771054J |
KAWE | 105-0600 |
METELLI | 9046 |
MIN | MBA600 |
NK | 7925600 |
OBTEC | 8002036.1 |
OJD | 0600 |
OJD | 105-0600 |
PEX | 600 |
QUINTON HA | BFK236 |
QUINTON HA | BFK237 |
TEXTAR | 97001700 |
TEXTAR | 97002400 |
TRISCAN | 8105 162036 |
TRUSTING | 9046 |
TRW | SFK88 |
FORD
|
RELIANT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.