- System hamulcowy: FIAT
- Rozmiar gwintu 1: 250x51
- Ciężar [kg]: 0,21
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT611 |
ATE | 03.0137-9117.2 |
ATE | 669117 |
AUTOFREN S | D31089A |
BOSCH | 1 987 475 191 |
BREMSI | SK0601 |
DELPHI | LY1156 |
ERT | 310205 |
FERODO | FBA101 |
HAVAM | HP3601 |
JURID | 771059J |
KAWE | 105-0601 |
LADA | 35006010000 |
METZGER | 105-0601 |
MIN | MBA601 |
MS | 03013791172-SET-MS |
NK | 7923601 |
OBTEC | 8002196 |
OJD | 0601 |
OJD | 105-0601 |
OJD | 105-0601-1 |
PEX | 601 |
QUINTON HA | BFK238 |
TEXTAR | 97026000 |
TRISCAN | 8105 702196 |
TRW | SFK89 |
CHEVROLET
|
FIAT
|
LADA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.