- System hamulcowy: BOSCH/BENDIX
- Rozmiar gwintu 1: 178x32
- Ciężar [kg]: 0,11
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT723 |
ATE | 03.0137-9091.2 |
ATE | 669091 |
BORG BECK | BBK6028 |
BREMSI | SK0626 |
DELPHI | LY 1045 |
FERODO | FBA33 |
FORD | 6530626 |
FRITECH | 9005 |
HAVAM | HP3626 |
JURID | 771018J |
KAWE | 105-0626 |
METELLI | 9005 |
MIN | MBA626 |
NK | 7925626 |
OBTEC | 8002330.1 |
OJD | 0626 |
OJD | 105-0626 |
PEX | 6.263 |
PEX | 626 |
QUINTON HA | BFK249 |
TEXTAR | 97000900 |
TRISCAN | 8105 162330 |
TRUSTING | 9005 |
TRW | SFK113 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.