- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 228x45
- Ciężar [kg]: 0,12
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT781 |
ATE | 03.0137-9153.2 |
ATE | 669153 |
AUTOFREN S | D3935A |
BORG BECK | BBK6030 |
BOSCH | 1 987 475 126 |
BREMSI | SK0732 |
CIFAM | 9050 |
DELPHI | LY 1140 |
ERT | 310051 |
FERODO | FBA83 |
FORD | 6530732 |
FRENKIT | 950732 |
HAVAM | HP3732 |
HELLA | 8DZ 355 200-311 |
KAMOKA | 1070002 |
KAMOKA | 1070037 |
KAWE | 105-0732 |
MAPCO | 8819/1 |
MAPCO | 9158 |
MAXGEAR | 27-0362 |
METELLI | 9050 |
METZGER | 105-0732 |
MIN | MBA732 |
MOTAQUIP | VMK761 |
NK | 7925732 |
OJD | 0732 |
OJD | 105-0732 |
PEX | 732 |
QUINTON HA | BFK294 |
TEXTAR | 97009200 |
TRW | SFK250 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.