- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 200x37
- Ograniczenia producenta: LUCAS
- Szerokość [mm]: 36
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0137-9301.2 |
AUTOFREN S | D3941A |
BORG BECK | BBK6262 |
BOSCH | 1 987 475 276 |
BREMSI | SK0797 |
DELPHI | LY1293 |
DENCKERMAN | B160153 |
ERT | 310057 |
FRENKIT | 950797 |
FRITECH | 9086 |
HELLAPAGID | 8DZ 355 200-611 |
KAMOKA | 1070006 |
KAWE | 105-0797 |
MAXGEAR | 27-0365 |
METELLI | 9086 |
METZGER | 105-0797 |
MIN | MBA797 |
NK | 7945797 |
OJD | 0797 |
OJD | 105-0797 |
QUINTON HA | BFK439 |
TEXTAR | 97015800 |
TOYOT | 04407-97000 |
TRW | SFK331 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.