- Dla numeru artykułu: 9270
- Rozmiar gwintu 1: 295x51
- Ciężar [kg]: 0,07
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0137-9346.2 |
AUTOFREN S | D31027A |
BLUEPRINT | ADBP410070 |
BORG BECK | BBK6319 |
BOSCH | 1 987 475 398 |
BREMSI | SK0888 |
DELPHI | LY1382 |
ERT | 310143 |
FRENKIT | 950888 |
HBJAKOPART | J3565009 |
KAWE | 105-0888 |
METZGER | 105-0888 |
NK | 7930888 |
OJD | 0888 |
OJD | 105-0888 |
ISUZU
|
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.