- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zębaty
- Ilość ogniw łańcucha: 150
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ciężar [kg]: 1,283
- Dla numeru OE: 03F 109 158 G S3
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Łańcuch rozrządu FEBI BILSTEIN 45052 | 45052 |
1 szt. | Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 46274 | 46274 |
1 szt. | Płoza napinająca łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 102138 | 102138 |
1 szt. | Płoza napinająca łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 102139 | 102139 |
1 szt. | Koło zębate, wał rozrządu FEBI BILSTEIN 107796 | 107796 |
1 szt. | Koło zębate wału korbowego FEBI BILSTEIN 173893 | 173893 |
1 szt. | Śruba koła zębatego wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 46364 | 46364 |
1 szt. | Pierścień uszczelniający FEBI BILSTEIN 38238 | 38238 |
1 szt. | Śruba koła pasowego FEBI BILSTEIN 32025 | 32025 |
1 szt. | FEBI BILSTEIN 172938 | 172938 |
12 szt. | FEBI BILSTEIN 172940 | 172940 |
1 szt. | Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 48871 | 48871 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 44107VV |
AIC | 59948Set |
AIC | 59949Set |
AIC | 59951Set |
AIC | 60158 |
AUDI | 03F 109 158 G |
AUDI | 03F 109 158 G S3 |
AUDI | 03F 109 507 F |
AUDI | 03F 109 507 F S3 |
AUDI | 03F 198 229 B |
AUDI | 03F 198 229 B S3 |
AUTLOG | KT1058 |
AUTLOG | KT2019 |
AUTLOG | KT7069 |
AUTOKIT | 03.89107K |
AUTOKIT | 03.89108K |
AUTOTEAM | KCA246 |
Autopumps | AML75 |
Autopumps | ATCK89 |
BAPMIC | BF0422420054 |
BAPMIC | BF0422460033 |
BGA | TC9600FK |
BGA | TC9600K |
BGA | TC9601FK |
BOGAP | A1310108 |
BOGAP | A1312109 |
BOGAP | A1328150 |
BOGAP | A1328151 |
BORSEHUNG | B16297 |
BORSEHUNG | B17876 |
BORSEHUNG | B18296 |
BSG | BSG 90-102-003 |
BSG | BSG 90-102-004 |
CAUTEX | 752085 |
DOLZ | 02KCT031 |
DOLZ | 05KC033 |
DOLZ | SKCA035 |
ESEN SKV | 21SKV153 |
ESEN SKV | 21SKV154 |
ESEN SKV | 21SKV155 |
ET ENGINET | RS0042 |
ET ENGINET | RS0088 |
ET ENGINET | RS0088VR1 |
ET ENGINET | RS0088VR2 |
ET ENGINET | RS0089 |
ET ENGINET | RS0089VR1 |
ET ENGINET | RS0089VR2 |
ET ENGINET | RS0106 |
ET ENGINET | RS0106VR1 |
ET ENGINET | RS0106VR2 |
ET ENGINET | RS0106VR3 |
ET ENGINET | RS0106VR4 |
ET ENGINET | RS0106VR5 |
ET ENGINET | RS0106VR6 |
ET ENGINET | RS0106VR7 |
ET ENGINET | RS0106VR8 |
FAI | TCK208 |
FAI | TCK208L |
FAI | TCK208NG |
FARE SA | 15218 |
FARE-MX | 15218 |
FERRON | TOP13890035 |
FRECCIA | TK08-1131 |
GGT | CAKD033 |
GGT | KCSPA035 |
GGT | TEKD031 |
GK | SK1535 |
GK | SK1588 |
GOOM | TCK-0049 |
HEPU | 21-0530 |
HEPU | 21-0583 |
IAP | 127-50043K |
IJS GROUP | 40-1217FK |
INA | 551 0204 10 |
INA | 553 0348 10 |
INA | 558 0056 10 |
INA | 559 0155 10 |
INA | 559 0156 30 |
KAMOKA | 7001620 |
KAMOKA | 7001646 |
KAMOKA | 7001686 |
KOLBENSCHM | 400540400004 |
LUCAS | LKTC208 |
LUCAS | LKTC208-9 |
LYNXAUTO | TK-0054 |
MABYPARTS | OTK032057 |
MABYPARTS | OTK034057 |
MABYPARTS | OTK036057 |
MAG | 341500000910 |
MASUMA | MGR-9016 |
MEC-DIESEL | 381591 |
MEC-DIESEL | 381600 |
MEC-DIESEL | 381601 |
MEC-DIESEL | 385612 |
MEC-DIESEL | 385613 |
MEC-DIESEL | 385614 |
METALCAUCH | 58349 |
MILES | AB10036 |
MOTIVE | ML75 |
MOTIVE | TCK84G |
MOTIVE | TCK89 |
MOVIS | AST89107K |
MOVIS | AST89108K |
MOVIS | AST8947K |
MOVIS | AST8979K |
OSSCA | 55860 |
PATRON | PTCK017 |
PATRON | PTCK018 |
PATRON | PTCK019 |
PLYOM | P752085 |
PartsTec | PTA114-0371 |
RECOFICIAL | 40-1217FK |
REPKIT | RKT89107K |
REPKIT | RKT89108K |
REPKIT | RKT8947K |
REPKIT | RKT8979K |
RUV | 580153 |
RUV | 580154 |
SEAT | 03F 109 158 G |
SEAT | 03F 109 158 G S3 |
SEAT | 03F 109 507 F |
SEAT | 03F 109 507 F S3 |
SEAT | 03F 198 229 B |
SEAT | 03F 198 229 B S3 |
SIL | CK5153 |
SIL | CK5154 |
SKODA | 03F 109 158 G |
SKODA | 03F 109 158 G S3 |
SKODA | 03F 109 507 F |
SKODA | 03F 109 507 F S3 |
SKODA | 03F 198 229 B |
SKODA | 03F 198 229 B S3 |
SNR | KDC457.15 |
SONOVA | MKC00085 |
SONOVA | MKC00089 |
STC | T458349 |
SWAG | 33 10 2211 |
Storm | KITC555034 |
TOPRAN | 115 868 |
TREVI | KC1112 |
TRICLO | 422187 |
TRISCAN | 8650 29024 |
TTC | 07.12.178 |
VAICO | V10-10013 |
VAICO | V10-10013-SP |
VAICO | V10-4527 |
VITOBELLI | KDC0085-1N |
VITOBELLI | KDC0085N |
VW | 03F 109 158 G |
VW | 03F 109 158 G S3 |
VW | 03F 109 507 F |
VW | 03F 109 507 F S3 |
VW | 03F 198 229 B |
VW | 03F 198 229 B S3 |
WILMINK | WG1145954 |
WILMINK | WG1343320 |
WILMINK | WG1343321 |
WILMINK | WG1482069 |
WILMINK | WG1488375 |
WILMINK | WG1719814 |
WILMINK | WG1768006 |
WILMINK | WG2000785 |
WILMINK | WG2029940 |
WILMINK | WG2059065 |
WILMINK | WG2071401 |
WILMINK | WG2071402 |
WILMINK | WG2152556 |
WILMINK | WG2226495 |
WILMINK | WG2227857 |
WILMINK | WG2229663 |
WILMINK | WG2232533 |
ZPY | 03F 109 158 G |
ZPY | 03F 109 507 F |
iwis Motor | 59948Set |
iwis Motor | 59949Set |
iwis Motor | 59951Set |
iwis Motor | 59957 |
iwis Motor | 60158 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.