- System hamulcowy: BOSCH/BENDIX
- Dla numeru artykułu: 9244
- Rozmiar gwintu 1: 170x40
- Ciężar [kg]: 0,09
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTOFREN S | D3902A |
BORG BECK | BBK6164 |
BOSCH | 1 987 475 383 |
BREMSI | SK0875 |
ERT | 310017 |
FEBI | 182061 |
FRENKIT | 950875 |
FRITECH | 1394 |
HAVAM | HP3808 |
HELLA | 8DZ 355 201-961 |
HELLAPAGID | 8DZ 355 201-961 |
JPG | 3163952210 |
JURID | 771392J |
KAWE | 105-0875 |
MAPCO | 9103 |
MAXGEAR | 19-3325 |
MAXGEAR | 27-0400 |
METELLI | K394 |
METZGER | 105-0875 |
MIN | MBA875 |
NK | 7919875 |
OJD | 0875 |
OJD | 105-0875 |
TEXTAR | 97035900 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.