Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Renault MASTER to wielofunkcyjny furgon, który sprawdzi się w praktycznie każdej branży. Jest on oferowany w ponad 250 wersjach (także w wersji wywrotki tylnozsypowej) i, co ważne, Renault MASTER będzie również dostępne w wersji elektrycznej. Bardzo dobrym rozwiązaniem pod wszelkiego rodzaju zabudowy są wersje podwozia MASTERA z kabiną i platformy z kabiną.
Współczesny rynek oferuje mnóstwo części do Renault MASTER, zarówno używanych, jak i nowych pochodzących od najlepszych ...