Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Trzecia generacja Subaru Forester produkowana była w latach 2008 do 2012. Samochód został bardzo mocno odświeżony względem swojego poprzednika i naprawdę mógł się podobać. Auto zostało przeprojektowane niemalże całkowicie, zaczynając od przedniego pasa, a kończąc aż na tylnym zderzaku. Forester trzeciej generacji stał się również nieco większy od wcześniejszych modeli. Wnętrze zyskało nowy, bardziej ergonomiczny charakter, a tworzywa, które zostały wykorzystane do jego ...
Powiązania: