Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Skoda FELICIA to samochód, który zdobył serca kierowców dzięki swojej niezawodności, ekonomii eksploatacji oraz prostocie konstrukcji. Ten model, produkowany w latach 1994-2001, był jednym z pierwszych pojazdów opracowanych przez Skodę pod egidą koncernu Volkswagen. Dzięki połączeniu czeskiej solidności z niemiecką precyzją Skoda FELICIA stała się popularnym wyborem zarówno dla rodzin, jak i firm poszukujących praktycznego samochodu użytkowego. ...