Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator IPSA do Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05)

Akumulator CENTRA Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) CENTRA
Akumulator VARTA Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) VARTA
Akumulator JENOX Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) JENOX
Akumulator BOSCH Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) BOSCH
Akumulator YUASA Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) YUASA
Akumulator IPARTS Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) IPARTS
Akumulator BANNER Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) BANNER
Akumulator EXIDE Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) EXIDE
Akumulator ERA Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) ERA
Akumulator CONTINENTAL Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) CONTINENTAL
Akumulator MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) MAXGEAR
Akumulator ENERGIZER Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) ENERGIZER
Akumulator AUTOPART Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) AUTOPART
Akumulator COMLINE Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) COMLINE
Akumulator EUROREPAR Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) EUROREPAR
Akumulator FAST Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) FAST
Akumulator HART Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) HART
Akumulator IPSA Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) IPSA
Akumulator MAGNETI MARELLI Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) NPS
Akumulator SAKURA Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) SAKURA
Akumulator VEMO Porsche 911 kabriolet (964) 3.6 Carrera kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1989.07 - 1994.05) VEMO
Producent:IPSA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TM70
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TM70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  570
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TME65
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TME65
Prąd rozruchu wg EN [A]:  600
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  65
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  18,8
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TM75P
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TM75P
Prąd rozruchu wg EN [A]:  720
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  75
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  16,9
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TMSG65
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TMSG65
Prąd rozruchu wg EN [A]:  650
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  65
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  18,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Jak uruchomić auto z rozładowanym akumulatorem?

Bezpieczne uruchamianie auta z rozładowanym akumulatorem bez pożyczania prądu?

Rozładowany akumulator to problem kojarzony przede wszystkim z zimą i panującymi wówczas niskimi temperaturami, jednak równie dobrze może zaskoczyć nas w trakcie upalnego lata. Za najlepsze rozwiązanie w takim przypadku zwykło się uznawać podpięcie się do akumulatora innego samochodu. Co jednak, gdy w okolicy nie ma nikogo lub zwyczajnie nie mamy przy sobie przewodów rozruchowych?

czytaj więcej >
Zużycie akumulatora - jak rozpoznać objawy?

Objawy zużycia akumulatora. Jak je rozpoznać?

Akumulator należy do samochodowych części eksploatacyjnych, co oznacza, że jego żywotność jest ograniczona. Zanim jednak akumulator ostatecznie zakończy swój żywot, pojawić się może kilka ewidentnych objawów jego zużycia. Jak je rozpoznać?

czytaj więcej >
Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Nie da się ukryć, że większość kierowców dowiaduje się o konieczności wymiany akumulatora dopiero po fakcie, podczas problemów z rozruchem silnika. Czy istnieje sposób na to, by rozpoznać zbliżający się koniec akumulatora, jeszcze zanim rozruch samochodu nie będzie możliwy?

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze