Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator JPN do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie)

Akumulator BOSCH Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BOSCH
Akumulator IPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) IPARTS
Akumulator VARTA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) VARTA
Akumulator CENTRA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) CENTRA
Akumulator EXIDE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) EXIDE
Akumulator YUASA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) YUASA
Akumulator BANNER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BANNER
Akumulator CONTINENTAL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator MAXGEAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MAXGEAR
Akumulator ERA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) ERA
Akumulator AUTOPART Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) AUTOPART
Akumulator COMLINE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) COMLINE
Akumulator ENERGIZER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator EUROREPAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator HART Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) HART
Akumulator IPSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) IPSA
Akumulator JENOX Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) JENOX
Akumulator JPN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MAPCO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MAPCO
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - obecnie) METZGER
Producent:JPN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JPN-700 EFB
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-700 EFB
Wysokość [mm]:  175
Szerokość [mm]:  175
Długość [mm]:  276
Położenie biegunów:  0
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  680
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JPN-620 EFB
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-620 EFB
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  600
Pojemność akumulatora [Ah]:  62
Położenie biegunów:  0
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Rodzaj bieguna:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Jak dobrać akumulator?

Jak dobrać akumulator?

Późną jesienią i wczesną zimą, gdy znacznie spada temperatura otoczenia wielu kierowców zaczyna obserwować problemy z instalacją elektryczną swoich pojazdów. Najczęściej jest to utrudniony czy wręcz niemożliwy rozruch. W takiej sytuacji warto rozejrzeć się za nowym akumulatorem, gdyż ładowanie starego przy pomocy prostownika to tylko doraźne rozwiązanie.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Akumulatory żelowe - wady, zalety, zastosowanie. Kup u nas nawet 40% taniej

Akumulatory żelowe, czyli baterie idealne. Prawie

Patrząc na listę zalet akumulatorów żelowych, mogłoby się wydawać, że oto mamy przed sobą baterie idealne. Proste w budowie, bezobsługowe, tanie, odporne na wstrząsy i uszkodzenia mechaniczne. Akumulatory żelowe mogą też pracować w niemal każdej pozycji. Dlaczego wiec, mimo tak doskonałej charakterystyki, ciągle jeszcze nie zdominowały rynku samochodowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze