Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
2 produktów
Pozornie uszkodzenie amortyzatora zdiagnozować jest bardzo łatwo. W razie jego awarii praca zawieszenia zaczyna szwankować, a na powierzchni amortyzatora zaczyna pojawiać się olej. Problem w tym, że ślady oleju lub tego, co bierzemy za olej, nie zawsze muszą oznacza awarię, a sama awaria i nieszczelność amortyzatora nie zawsze kończy się wyciekiem. Jak więc rozpoznać, że wyciek oleju z amortyzatora oznacza jego awarię i w jaki sposób należy postępować w takich przypadkach?
czytaj więcej >Jak prawidłowo dobierać amortyzatory do samochodu? Na które rozwiązania warto postawić, a jakich należy raczej unikać? Czy wybór rodzaju amortyzatorów może mieć wpływ na komfort podróżowania samochodem?
czytaj więcej >Wymiana amortyzatorów jest z pewnością bardziej wymagająca niż wymiana oleju, ale i tę czynność możecie wykonać całkowicie we własnym zakresie. Aby to jednak zrobić, będą Wam niezbędne pewne konkretne narzędzia, w tym jedno dość specjalistyczne.
czytaj więcej >Co jest główną rolą amortyzatorów? Tłumienie drgań powstających na styku koła z nawierzchnią oraz dbanie o bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Rolę tą amortyzatory samochodowe są w stanie spełniać dostatecznie, dobrze lub bardzo dobrze. Ale są też takie amortyzatory, które komfort i bezpieczeństwo wyniosły na zupełnie nowy poziom. Tak właśnie dzieje się w przypadku amortyzatorów CDC marki Sachs od ZF Aftermarket.
czytaj więcej >Amortyzatory Sachs to części słynące z wysokiej jakości wykonania, trwałości a także niezawodności. Amortyzatory Sachs są wykorzystywane przez wielu producentów jako amortyzatory na pierwszy montaż - m.in. przez Volkswagena, Opla, BMW czy Mercedesa. Projektują je najwybitniejsi inżynierowie na świecie, dla których innowacja i precyzja to kwestie ...