Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek KW do Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie)

Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KW
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
470 650
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
470 650
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze