Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Hamulce tarczowe IPARTS do Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10)

Hamulce tarczowe A.B.S. Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) A.B.S.
Hamulce tarczowe BORG & BECK Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) BORG & BECK
Hamulce tarczowe BOSCH Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) BOSCH
Hamulce tarczowe BREMBO Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) BREMBO
Hamulce tarczowe CHAMPION Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) CHAMPION
Hamulce tarczowe DR!VE+ Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) DR!VE+
Hamulce tarczowe EBC BRAKES Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) EBC BRAKES
Hamulce tarczowe FERODO RACING Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) FERODO RACING
Hamulce tarczowe FERODO Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) FERODO
Hamulce tarczowe FTE Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) FTE
Hamulce tarczowe GIRLING Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) GIRLING
Hamulce tarczowe ICER Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) ICER
Hamulce tarczowe IPARTS Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) IPARTS
Hamulce tarczowe JURID Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) JURID
Hamulce tarczowe KAWE Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) KAWE
Hamulce tarczowe KRAFT AUTOMOTIVE Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Hamulce tarczowe MAXGEAR Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) MAXGEAR
Hamulce tarczowe MK KASHIYAMA Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) MK KASHIYAMA
Hamulce tarczowe OPTIMAL Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) OPTIMAL
Hamulce tarczowe QUINTON HAZELL Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) QUINTON HAZELL
Hamulce tarczowe REMSA Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) REMSA
Hamulce tarczowe ROADHOUSE Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) ROADHOUSE
Hamulce tarczowe SCT - MANNOL Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) SCT - MANNOL
Hamulce tarczowe TRISCAN Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) TRISCAN
Hamulce tarczowe TRW Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) TRW
Hamulce tarczowe VEMA Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH001336
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KH001336
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R 01705/036 Ext
Wysokość [mm]:  65,2
Długość [mm]:  97,6
Grubość [mm]:  17,5
System hamulcowy:  Nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
System hamulcowy:  Tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Do 100 dni na zwrot
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Hamulce tarczowe

Które klocki stosować do nawiercanych, a które do nacinanych tarcz hamulcowych?

Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?

Spasowanie klocków i tarcz hamulcowych pozornie jest bardzo proste. Wystarczy przestrzegać zaleceń producenta auta, a wszystko będzie w porządku. Ale gdy tylko komuś przyjdzie ochota nieco poeksperymentować lub coś ulepszyć, zaczynają się wątpliwości. Tak jak w przypadku tarcz nacinanych i nawiercanych oraz pasujących do nich klocków hamulcowych.

czytaj więcej >
Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?

Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?

Tarcze i klocki samochodowe to podstawowe elementy układu hamulcowego praktycznie każdego pojazdu. Te kluczowe dla poprawnego zatrzymywania samochodu komponenty, to typowe eksploatacyjne części samochodowe, które wraz z przebiegiem wymagają okresowej wymiany na nowe.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Zarówno klocki, jak i tarcze hamulcowe, należą do części eksploatacyjnych w każdym aucie. Oznacza to, że prędzej czy później, będziemy zmuszeni do ich wymiany. Które z nich są najlepsze? Które klocki piszczą a które nie? Jakie tarcze hamulcowe są najtrwalsze i odporne wszelkiego rodzaju skrzywienia i defekty? To oczywiście zależy od wielu czynników m.in. stylu jazdy, klasy pojazdu itp.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Febi to marka o bardzo bogatym, wieloletnim doświadczeniu i tym samym jeden z wiodących producentów części zamiennych na rynku niezależnym. Stale poszerzany asortyment części Febi obejmuje m.in. elementy układu hamulcowego, w tym wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe, które dorównują jakością częściom oryginalnym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze