Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Hamulce tarczowe KAWE do Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10)

Hamulce tarczowe A.B.S. Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) A.B.S.
Hamulce tarczowe BORG & BECK Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) BORG & BECK
Hamulce tarczowe BOSCH Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) BOSCH
Hamulce tarczowe BREMBO Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) BREMBO
Hamulce tarczowe CHAMPION Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) CHAMPION
Hamulce tarczowe DR!VE+ Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) DR!VE+
Hamulce tarczowe EBC BRAKES Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) EBC BRAKES
Hamulce tarczowe FERODO RACING Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) FERODO RACING
Hamulce tarczowe FERODO Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) FERODO
Hamulce tarczowe FTE Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) FTE
Hamulce tarczowe GIRLING Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) GIRLING
Hamulce tarczowe ICER Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) ICER
Hamulce tarczowe IPARTS Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) IPARTS
Hamulce tarczowe JURID Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) JURID
Hamulce tarczowe KAWE Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) KAWE
Hamulce tarczowe KRAFT AUTOMOTIVE Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Hamulce tarczowe MAXGEAR Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) MAXGEAR
Hamulce tarczowe MK KASHIYAMA Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) MK KASHIYAMA
Hamulce tarczowe OPTIMAL Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) OPTIMAL
Hamulce tarczowe QUINTON HAZELL Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) QUINTON HAZELL
Hamulce tarczowe REMSA Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) REMSA
Hamulce tarczowe ROADHOUSE Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) ROADHOUSE
Hamulce tarczowe SCT - MANNOL Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) SCT - MANNOL
Hamulce tarczowe TRISCAN Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) TRISCAN
Hamulce tarczowe TRW Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) TRW
Hamulce tarczowe VEMA Ferrari 512 TR 4.9 coupe 428KM, 315kW, benzyna (1992.01 - 1994.10) VEMA
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0441 00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
0441 00
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z naklejaną folią
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
System hamulcowy:  Brembo
Długość [mm]:  120
Wysokość [mm]:  73,7
Ciężar [kg]:  1,981
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0140 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
0140 10
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z naklejaną folią
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
System hamulcowy:  Ate-Teves
Długość [mm]:  97,6
Wysokość [mm]:  65,2
Ciężar [kg]:  1,36
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Hamulce tarczowe

Które klocki stosować do nawiercanych, a które do nacinanych tarcz hamulcowych?

Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?

Spasowanie klocków i tarcz hamulcowych pozornie jest bardzo proste. Wystarczy przestrzegać zaleceń producenta auta, a wszystko będzie w porządku. Ale gdy tylko komuś przyjdzie ochota nieco poeksperymentować lub coś ulepszyć, zaczynają się wątpliwości. Tak jak w przypadku tarcz nacinanych i nawiercanych oraz pasujących do nich klocków hamulcowych.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Febi to marka o bardzo bogatym, wieloletnim doświadczeniu i tym samym jeden z wiodących producentów części zamiennych na rynku niezależnym. Stale poszerzany asortyment części Febi obejmuje m.in. elementy układu hamulcowego, w tym wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe, które dorównują jakością częściom oryginalnym.

czytaj więcej >
Jakie klucze do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy

Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców

Przymierzacie się do wymiany klocków hamulcowych? Czynność tę możecie zlecić w sprawdzonym warsztacie lub też – oszczędzając niemałe pieniądze – zrobić to samodzielnie. Jakich narzędzi będziecie w tym celu potrzebować?

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Zarówno klocki, jak i tarcze hamulcowe, należą do części eksploatacyjnych w każdym aucie. Oznacza to, że prędzej czy później, będziemy zmuszeni do ich wymiany. Które z nich są najlepsze? Które klocki piszczą a które nie? Jakie tarcze hamulcowe są najtrwalsze i odporne wszelkiego rodzaju skrzywienia i defekty? To oczywiście zależy od wielu czynników m.in. stylu jazdy, klasy pojazdu itp.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze