Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe A.B.S. do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie)

Klocki hamulcowe BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe A.B.S. Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ASHIKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JURATEK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe LPR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe RAICAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX
 Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) TOMEX
Klocki hamulcowe TRW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost SUV 125KM, 92kW, benzyna (2019.09 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
35340
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
35340
Jednostka:
szt
Szerokość 1 [mm]:  132,3
Wysokość 1 [mm]:  58,3
Grubość 1 [mm]:  17,7
System hamulcowy:  TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Ciężar [kg]:  1,77
Do 100 dni na zwrot
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze