Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe HART do Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie)

Klocki hamulcowe BREMBO Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe ATE Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BOSCH Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe MINTEX Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe A.B.S. Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BRECK Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe CIFAM Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe HART Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe JPN Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe KAMOKA Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe QUARO Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX
 Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT Platforma / podwozie 184KM, 135kW, elektryczny (2022.03 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
260 555
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
260 555
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  17
Wysokość [mm]:  66,1
Do 100 dni na zwrot
169,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze