Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe JURID do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Klocki hamulcowe ASHIKA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe RAICAM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURID

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
571534J
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
571534J
Jednostka:
KPL
Jakosć:  502
Grubość [mm]:  18
Długość [mm]:  132
Wysokość [mm]:  69
Ciężar [kg]:  2,1
Wysokość 1 [mm]:  69
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  20953
Długożć opakowania [cm]:  16
Szerokość opakowania [cm]:  12
Wysokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JURID
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
571348J
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
571348J
Jednostka:
szt
Jakosć:  9168
Grubość [mm]:  18
Długość [mm]:  98
Wysokość [mm]:  65
Ciężar [kg]:  1,48
Wysokość 1 [mm]:  65
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  20877
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  10,7
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze