Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe GIRLING do Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) KAWE
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SWAG
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
5.0 (2)
Kod produktu:
6118599
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
6118599
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  BREMBO
Długość [mm]:  190,3
Wysokość [mm]:  102,1
Grubość [mm]:  16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Do 100 dni na zwrot
423,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Ranking klocków hamulcowych 2019. Najlepsze klocki na rynku

Ranking najlepszych klocków hamulcowych dostępnych w sklepie iParts.pl

Ilość i różnorodność dostępnych na rynku klocków hamulcowych potrafi przytłoczyć. Który model będzie w stanie zapewnić odpowiednią pracę hamulców? Jaki producent stanowi gwarancję bezpieczeństwa? Na ile cena klocków odpowiada ich jakości? Na te i inne pytania odpowiada przygotowany przez specjalistów iParts.pl ranking klocków hamulcowych. Sprawdźcie, w które z nich naprawdę warto zainwestować.

czytaj więcej >
Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

O klockach hamulcowych Girling

Klocki hamulcowe Girling charakteryzują się tym, że są projektowane w taki sposób, aby ich parametry były zgodne z fabrycznymi częściami, które montowane są w nowych samochodach opuszczających fabrykę. Girling zwraca szczególną uwagę na wysoką jakość materiałów, z których wykonane są klocki hamulcowe ze względu na ekologię, ochronę tarcz hamulcowych i redukcję pisków. Części te pokrywane są warstwą specjalnego lakieru, który ma właściwości antykorozyjne, a także zapewnia wytrzymałe ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze