Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TRISCAN do Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12)

Klocki hamulcowe A.B.S. Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe BORG & BECK Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) ICER
Klocki hamulcowe JURID Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) KAWE
Klocki hamulcowe MINTEX Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) NK
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SBS Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Skoda 105,120 (744) 1.0 105 S, L, LS sedan 45KM, 33kW, benzyna (1983.10 - 1990.12) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8110 10111
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8110 10111
Szerokość [mm]:  84,8
Wysokość [mm]:  56,8
Grubość [mm]:  15
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy:  Ate-Teves
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze