Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MAXGEAR do Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01)

Klocki hamulcowe A.B.S. Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO RACING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ICER
Klocki hamulcowe JURID Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) NK
Klocki hamulcowe REMSA Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX
 Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (19 ocen)
Kod produktu:
19-3077
niedostępny
4.6 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-3077
Szerokość [mm]:  85
Wysokość [mm]:  56,8
Grubość [mm]:  15
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Skoda
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze