Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika BLUE PRINT do Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01)

Osprzęt elektryczny silnika FAE Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) FAE
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika BLUE PRINT Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) BLUE PRINT
Osprzęt elektryczny silnika BORG & BECK Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) BORG & BECK
Osprzęt elektryczny silnika DT SPARE PARTS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) DT SPARE PARTS
Osprzęt elektryczny silnika ERA Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HART Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HART
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HOFFER Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HOFFER
Osprzęt elektryczny silnika JP GROUP Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) JP GROUP
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAGNETI MARELLI Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) MAGNETI MARELLI
Osprzęt elektryczny silnika MEAT & DORIA Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) MEAT & DORIA
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MOBILETRON Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) MOBILETRON
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SIDAT Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) SIDAT
Osprzęt elektryczny silnika TOPRAN Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) TOPRAN
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) VEMO
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADM56607
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADM56607
Jednostka:
szt
Punkt włączania od [bar]:  0,2
Punkt włączania do [bar]:  0,4
Ilość połączeń:  1
Ciężar [kg]:  0,040
Dla numeru OE:  6 716 335
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik położenia pedału gazu - wymiana, objawy uszkodzenia

Czujnik pedału gazu. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym dość mało znanym elemencie Twojego auta

Czujnik pedału gazu to niewielki, ale dość mocno skomplikowany element mający spory wpływ na pracę samochodu. Ponieważ występuje obecnie w absolutnie każdym samochodzie, a także w wielu innych pojazdach silnikowych, powinien być doskonale znany wszystkim kierowcom. A mimo to niewielu z nas zdaje sobie w ogóle sprawę z jego istnienia. Dlaczego tak jest? Co koniecznie należy wiedzieć o czujniku pedału gazu?

czytaj więcej >
Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze