Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła OPTIMAL do Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) SKF
Piasta koła GSP Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) GSP
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła IPARTS Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) IPARTS
Piasta koła MAXGEAR Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła TOPRAN Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła ABAKUS Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła DENCKERMANN Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAST Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) FAST
Piasta koła FEBEST Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) FEBEST
Piasta koła JP GROUP Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła JPN Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) JPN
Piasta koła METZGER Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) METZGER
Piasta koła NPS Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) NPS
Piasta koła OPTIMAL Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła SWAG Vw JETTA VII sedan (BU3) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.12 - obecnie) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
102019
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
102019
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Szerokość [mm]:  69
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  137
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 347,00 zł
177,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze