Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy ATAS do Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08)

Płyn chłodniczy IPARTS Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) IPARTS
Płyn chłodniczy K2 Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) K2
Płyn chłodniczy BORYGO Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) BORYGO
Płyn chłodniczy MOJE AUTO Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) MOJE AUTO
Płyn chłodniczy PRESTONE Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) PRESTONE
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy MAXGEAR Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) MAXGEAR
Płyn chłodniczy VALEO Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) VALEO
Płyn chłodniczy TOTAL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) TOTAL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy HEPU Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) HEPU
Płyn chłodniczy SWAG Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) SWAG
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) VOLKSWAGEN
Płyn chłodniczy VAICO Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) VAICO
Płyn chłodniczy WERTTEILE Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) WERTTEILE
Płyn chłodniczy AISIN Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) AISIN
Płyn chłodniczy AMTRA Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) AMTRA
Płyn chłodniczy ATAS Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) ATAS
Płyn chłodniczy CASTROL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) CASTROL
Płyn chłodniczy ELF Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) ELF
Płyn chłodniczy EUROL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) FUCHS
Płyn chłodniczy G4 Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) G4
Płyn chłodniczy GM Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) GM
Płyn chłodniczy GULF Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) GULF
Płyn chłodniczy HART Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) HART
Płyn chłodniczy MOBIL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) MOBIL
Płyn chłodniczy MOTUL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) MOTUL
Płyn chłodniczy OEM Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) OEM
Płyn chłodniczy ORGANIKA Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) ORGANIKA
Płyn chłodniczy ORLEN Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) ORLEN
Płyn chłodniczy PARAFLU Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) PARAFLU
Płyn chłodniczy PETRYGO Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) PETRYGO
Płyn chłodniczy RAVENOL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy SHELL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) SHELL
Płyn chłodniczy SPECOL Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) SPECOL
Płyn chłodniczy TEXACO Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) TEXACO
Płyn chłodniczy VACARO Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) VACARO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Bmw 5 (F10) 528 i sedan 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2011.08) VALVOLINE
Producent:ATAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATAS
0 (0)
Kod produktu:
AUTORAD1L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATAS
Kod:
AUTORAD1L
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATAS
0 (0)
Kod produktu:
AUTORAD5L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATAS
Kod:
AUTORAD5L
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze