Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy LIQUI MOLY do Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10)

Płyn chłodniczy IPARTS Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) IPARTS
Płyn chłodniczy MAXGEAR Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) MAXGEAR
Płyn chłodniczy BORYGO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) BORYGO
Płyn chłodniczy K2 Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) K2
Płyn chłodniczy PRESTONE Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) PRESTONE
Płyn chłodniczy VALEO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) VALEO
Płyn chłodniczy AISIN Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) AISIN
Płyn chłodniczy COMMA Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) COMMA
Płyn chłodniczy EUROL Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) FUCHS
Płyn chłodniczy KAGER Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) KAGER
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy MAGNETI MARELLI Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) MAGNETI MARELLI
Płyn chłodniczy PETROFF Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) PETROFF
Producent:LIQUI MOLY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
8849
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
8849
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
8848
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
8848
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Do 100 dni na zwrot
4207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze