Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju VAICO do Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10)

Pompa oleju MAGNETI MARELLI Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju ASHIKA Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) ASHIKA
Pompa oleju BGA Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) BGA
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju JAPANPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) JAPKO
Pompa oleju METZGER Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) METZGER
Pompa oleju NTY Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) NTY
Pompa oleju VAICO Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1983.02 - 1987.10) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0522
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0522
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  21
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Ciężar [kg]:  1,384
Wysokość opakowania [cm]:  19,25
Głębokość opakowania [cm]:  11
Do 100 dni na zwrot
431,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze