Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw X3 (E83) 2.5 i SUV 192KM, 141kW, benzyna (2004.03 - 2006.07) VAICO
Producent:CEVAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113060
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113060
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1120
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113061
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość [mm]:  1105
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131444
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
131444
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Cisnienie [bar]:  120
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze