Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) VIKA
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR181
niedostępny
Kaucja: 446,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR181
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  32
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Cisnienie [bar]:  90
Do 100 dni na zwrot
505,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 446,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1165
niedostępny
Kaucja: 1993,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1165
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Długość całkowita [mm]:  1260
Do 100 dni na zwrot
1716,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1993,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1164
niedostępny
Kaucja: 1993,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1164
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Długość całkowita [mm]:  1300
Do 100 dni na zwrot
1965,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1993,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze